mandag 15. august 2011


Det første jeg så da jeg kom inn på soverommet i hytten til svigers var at svigermor hadde redd opp sengene med knallfine retrosengetøy. Akurat sånne som jeg har hatt sååå lyst på sååå lenge, og som virker nærmest umulig å oppdrive for tiden. Jeg ga svigermor et lite hint om at den type sengetøy var skikkelig trendy for tiden, og vips så var sengetøyet mitt:-)


Svigermor hadde, ikke uventet, mer på lager, og inni et gammelt skap dukket det opp enda flere retrosengetøy, og til og med et gammelt lappeteppe som svigermors mor hadde sydd til henne da hun var liten.


Jegg følte meg aldri så lite beæret da jeg fikk overta det nydelige teppet. Det skal få komme til heder og verdighet igjen når vi kommer hjem.


Jeg var jo litt bekymret for at jeg ikke skulle få med meg alle go´sakene hjem på grunn av plassmangel, men de ekstra sommerferiekiloene ( som vi årlig drar på oss på besøk hos svigermor og svigerfar...) kom jammen til nytte da jeg måtte sette meg på kofferten for å klare å lukke den.

Så nå er vi straks klar til avreise:-)


12 kommentarer:

  1. Jeg kunne også med letthet/tyngde ha lukket en koffert:O)
    Så artig å få med seg slike skatter hjem, din svigermor vet nok at de havner i de beste hender!
    Ha en god tur, kjør forsiktig; klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Skal si at du er heldig som har en så snill svigermor med slikt skattekammers på lur...

    Gleder meg til å se hva du skal trylle frem med disse flotte stoffene!!

    God klem!!

    SvarSlett
  3. Gosj, så heldig du er!!! Det er ikke å oppdrive disse skjønne dynetrekkene, ihvertfall ikke her om kring. Men i ærlighetens navn bør jeg nok si at de to jeg har, kommer fra min svigermor:DDD klemz Grethe

    SvarSlett
  4. herre gemmini så fine dynetrekk;)) heldige deg...klem wilhelmine

    SvarSlett
  5. OJ! Heldige du... si ifra om du vil bytte litt stoff med meg da... ;) sikle, sikle...

    SvarSlett
  6. Oj, se der da!!
    De var knallfine, og det herlige teppet da;))
    Er det ikke rart, at vi plutselig finner ut at mødre, svigermødre og bestemødre har akkurat de tingene som gir oss hjertebank ♥
    Heldig var du nå!

    Klem Line

    SvarSlett
  7. Så heldig du var :) Både at du kom over så flotte dynetrekk, men også at du fikk de. Og det lappeteppet var jo bare herlig da :)

    SvarSlett
  8. Svigermors skattekammer skal man ikke kimse av! Heldig du, som har fått så mye du ønsket deg!

    SvarSlett
  9. Akkurat slikt sengetøy (oppe til venstre) hadde eg då eg var lita! *mimre*

    Så fin blogg du har, mykje artig å lese:)

    SvarSlett
  10. Nydelig sengetøy, jeg bare elsker disse retro stoffene :-)

    SvarSlett
  11. Så utrolig artig for deg å få disse, skikkelige go'biter alt sammen:) Man greier alltid å få med seg det lille ekstra, om ikke annet i håndbagasjen:)Eller om man kjører bil, mellom føttene:)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  12. Slike flotte sengesett hadde mormor også, med oransje matchende tapet på gjesterommet:) kos deg på hjemreisen!

    SvarSlett