søndag 28. august 2011

Forlengelse

Nordlendingen har aldri blitt helt fortrolig med kjellerbordets renessanse, og synes bordet er altfor lite. Ok, bordet er mindre enn det forrige - og det egner seg dårlig til tacokvelder med mye stæsj på bordet. Jeg innrømmer det. Men bordet har kommet for å bli. Sånn er det med den saken.
Men helt urimelig er jeg jo ikke, og jeg ser jo som sagt nordlendingens poeng. Derfor kom jeg plutselig på at jeg hadde et annet bord stående, pussig nok... Et lite bord som jeg fikk av en venninne, som egentlig skulle kaste det. Det lille bordet passet helt perfekt på enden av stuebordet, og når det ikke er i bruk kan det skyves delvis under. Smart, eller? Og det ble ganske kult og. Grådig fornøyd med meg selv:-) Bordet er jo en smule shabby, så det skal males altså, men inntil videre så kamuflerer vi det med en duk.


8 kommentarer:

  1. Jepp, det er du som bestemmer kvar bordet skal stå ;) Og det er damene som ser dei praktiske løysingane!

    SvarSlett
  2. Ja enig. Saken er biff. Hvorfor ha store bord som tar all gulvplassen når sånne søte små appendixer kan brukes.
    Klem

    SvarSlett
  3. He he, grådig lurt, ja;) Og innen uka er omme, er nok bordet malt;)

    SvarSlett
  4. Det finnes alltid en løsning for den som er kreativ;-) Kjempelurt!

    SvarSlett
  5. Snedig løsning, og så smart at du kan ha det under når det ikke er i bruk. Vi har måttet løse det på samme måten, men jeg bærer ett bord inn for hver gang. Kanskje jeg skal finne et for å skyve under! :)Takk for tipset
    Hei hopp
    Randi

    SvarSlett
  6. Grei luring!! Nå kan det jo bli taco-fest også!! :)

    SvarSlett