mandag 8. august 2011

Sukkertøy

Jeg er jo svak for mye, inkludert koselige småting til kjøkkenet, og på Åhlens har de mye som frister en svak sjel. Geletopper faller selvfølgelig i smak hos en slikkmunn. Den fine boksen de kommer i er heller ikke noe minus - den kan brukes etter den er tom også:-) Dessuten er de jo fairtrade og, så da kan man liksom unne seg det med god samvittighet...

Den lille søte glassboksen er fylt med enda søtere små saker; deilige minipikekyss. Fra Åhlens de også.

Foreløpig står de der bare som hyllepynt, men de ryker nok til en kveld når ungene har lagt seg og mor og far blir skikkelig godtesugen...

19 kommentarer:

  1. Disse her har jeg sett også. Kjempe skjønne og dekorative. Har ikke smakt de selv enda, men jeg kjøpte en boks med sjokolade mandler (tror jeg det var) i gave til min stefar tidligere i sommer. De fallt visst i smak, så de smakte nok godt ja ;0)

    klem Jane.

    SvarSlett
  2. Den boksen er jo genial for om mor og far smugspiser litt på kveldstid, så er det ikke umidellbart synlig, he he.

    SvarSlett
  3. ååå disse var nydelig, både boks å sukkertøy,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. Så fiiine de var!
    Både boksen og den deilige godisen ♥
    Må komme meg en tur til Åhlens en dag gitt;))

    Ha en fin mandag!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Her i Kristiansund har vi ikke Åhlensbutikk, så jeg må nok nøye meg med å se på godsakene på dine bilder.

    SvarSlett
  6. Mye fint hos Åhlens....fine bilder
    Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  7. Er de allerede borte? De var søte og dekorative:)

    SvarSlett
  8. Skikkelig "godteskap" ALT i det skapet spør du meg! ;-)

    SvarSlett
  9. Så fine, dekorative bokser! :)
    Det er alt for lenge siden jeg har tittet innom her nå, men det blir vel bedre nå utover høsten.
    Håper du har hatt en fin sommer!

    Klem

    SvarSlett
  10. Jeg er så heldig at jeg har en datter som jobber på Åhlens :) Veldig vanskelig å komme seg vekk derfra når jeg henter henne iblandt !
    Ha en god natt, klem.

    SvarSlett
  11. Åhh, nå må jeg også kjøpe sånne, hehe! Har en Åhlens ikke så langt unna, hehe :) La forresten merke til den ene bollen du hadde i hylla som var rosa med blomst på, den var jo kjempe lekker, tar gjerne en sånn og jeg :)

    Klem fra mæi :O)

    SvarSlett
  12. For en herlig og fargerik kjøkkenhylle. Blir i godt humør av å se på.
    Ellen :)

    SvarSlett
  13. Så skjønne - tror jeg må en tur på Åhlens...!
    Ha en fin dag,
    klem Hege.

    SvarSlett
  14. Oj oj, blir nok en tur på Åhlens nå, ja! Takk for tips, Barbro.

    SvarSlett
  15. så søt boks. Og ja jeg ville nok ha spist innholdet en stille kveld i sofaen hi hi.
    Åhlens neste.
    God natta
    Randi

    SvarSlett
  16. Herlige fager. Tror turen må tas innom Åhlens i morgen for litt snop :)

    SvarSlett
  17. Mmmmm... vakkert for øyet og godt for munnen :)) Slike fikk jeg også lyst på ;)

    SvarSlett
  18. Det ser så koselig ut på kjøkkenet ditt :) Jeg kjøpte og "koselig" snop sist jeg var på åhlens, og innrømmer lett at det var tomt for snop i eskene etter få dager.. (nesten pinlig få dager, når man tar med i betraktning at sønnen eller mannen knapt smakte...)

    SvarSlett