fredag 30. mars 2012

I lange baner



De siste dagene har jeg sydd vimpler i lange baner, bokstavlig talt. For i år vil visst alle ha laaange vimpelrekker. Så lange at du kan henge de både på kryss og tvers på terrassen, og sikkert snurre de en gang rundt huset - minst.


Jeg har til og med måtte lære meg å skjøte skråbånd for at vimpelrekkene skulle bli lang nok. Det var forresten sannelig på tide å lære seg.


Da er det bare å benke seg på terrassen og nyte synet av fargerike vimpler som blafrer både her og hos naboene.


Og siden bildene fra i fjor var en smule mer stemningsfulle enn øs - pøs bilder fra i dag, så bruker vi heller reprisebilder:-)

Ha en riktig god helg!

8 kommentarer:

  1. Beautiful spring!!!Michaela

    SvarSlett
  2. Vimplene dine er flotte! Ha ei fin helg, Barbro!

    SvarSlett
  3. Flotte vimpler, ja! Jeg har ogsa en vimpel rad liggende som jeg kjopte pa et marked ifjor. Kunne tenke meg noen litt lengre ja. Det blir jo skikkelig fest nar vimplene kommer opp!

    SvarSlett
  4. Stilige og riktig retro vimpler du har sydd. Sikkert praktisk at det er en viss lengde på dem. Ha en fin helg :)

    SvarSlett
  5. Utrolig flotte vimpler du lager da... Kjempefine..

    Hvis du ønsker å prøve lykken på et gavekort-ønsker jeg deg velkommen inn på bloggen min ..I morgen bør du følge med =))

    ha en fin fredag

    Kerstin

    SvarSlett
  6. Nydelige vimpler du lager,du selger vel ikkje?
    Kunne gjerne tenkt meg men er ikkje flink til å sy:)

    Ei fin helg til deg!

    SvarSlett
  7. Flotte vimpler- og fine stemningsbilder! God helg! :-)

    SvarSlett
  8. Hei Barbro!
    Det var sannerlig vimpler i lange baner, og lang rekke! Herlige farger, så det blir sikkert fint å pynte opp med!

    Jeg forsøkte meg på vimpler til jul for et par år siden, og da sa Bygårdsmannen: - Hva er dette? Det minner meg om tivoli! He, he...!

    Men med et par strenge blikk, og en liten forelesning om HVA som er i tiden, har han ikke nevnt det igjen! - He, he, sier jeg nå!

    Skjøting av bånd er ikke så lett, og alt som er en utfordring venter vi jo med, ikke sant!

    Påskeeggene dere dekorerte under var kjempefine - så smart å gjøre det slik!

    Ønsker dere en fin helg, og en riktig God Påske!

    Klem Cahtrine :-)

    SvarSlett