mandag 19. mars 2012

Mange bidrag små, gjør en stor Å.

I barnehagen til minstemann skal de ha lotteri til inntekt for et veldedig formål, og i den forbindelse trenger de litt småpremier.

Det er jo alltid kjekt å kunne bidra litt, spesielt når det går til en god sak.

Jeg har derfor sydd litt småtteri som kan brukes som premier, sånn som erteposer. Erteposer er gøy for liten og stor:-)

To og to erteposer er knyttet sammen med matchende bånd. Det må jo være litt stil på det når det skal loddes ut:-) Et par klovnetrykk kan forhåpentligvis brukes som gevinster og,

sammen med et par - tre hjerter.

Hvis jeg får tid så blir det kanskje en vimpelrekke og en stoffpose og.

Har du noen gode tips til andre ting som er raske og greie å lage, og som egner seg til en barnehagebasar, så blir jeg veldig glad om du deler:-)

Ha en fin, ny uke!

14 kommentarer:

  1. Så mange fine gevinster. Ikke mange barnehager som får så flotte og unike ting. :)
    Du kan jo lage papirvimpler. Du har jo så mye fint papir. Artig å ha til f.eks barneselskap.
    Barneforkle går jo ganske fort å lage.
    Om den minste aldergruppen er presentert i barnehagen, kan jo slike koselapper til babyer være artig.http://asolobabeproduct.blogspot.com/2011/11/flere-koselapper.html
    Ha super dag.
    Ellen :)

    SvarSlett
  2. Nydelige premier du har laget. Håper di får inn masse penger :)

    SvarSlett
  3. Så flotte premier Barbro!!
    Du er så flink altså:)
    Lykke til med inntjeningen i barnehagen:)

    SvarSlett
  4. Kjempe flotte premier :)
    Håper de får inn masse masse penger :)
    klem Jane

    SvarSlett
  5. Masse flotte premier,skal si du er effektiv. Den nydelige muggen med blomster har jeg sett i flere innlegg hos deg. Elsker Marie fra Figgjo,prøver å komme i gang med å samle :)

    SvarSlett
  6. Supre premier, her er erteposer så utrolig stas, men jeg har ikke tenkt på at jeg kunne sydd noen...Hmmm, spørs om jeg ikke må prøve meg på det;-)

    Kjempefine våryre bilder under her, LIKER!

    God mandag videre!

    SvarSlett
  7. Den barnehagen er heldig, som får slike premier!

    SvarSlett
  8. Du har laga mange flotte gevinstar!

    Forslag til fleire er f.eks nokre av dei flotte uglene som er laga. Eller små toalettmapper, nøkkel/smokkband - slike til å ha rundt halsen.

    Solklem

    SvarSlett
  9. Kjempeflotte gevinster:)

    SvarSlett
  10. Hei Barbro.
    Plutselig sitter jeg her og ønsker at jeg hadde barn i barnehagen din:) SÅ mye koselig og fint du har laget, klovnetrykkene troner øverst hos meg.
    Fine forslag du har fått, lykke til med resten av jobben.
    Beate

    SvarSlett
  11. Supre premier, de hadde jeg tatt lodd på!

    SvarSlett
  12. Kjempesøte premier du har laget, og veldig delikate og lekre farger:))

    Ønsker deg en glad ny uke:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  13. Superfine gevinster du har sydd, og klovnebildene dine er det sikkert mange som ønsker seg. Heldige barnehage :)

    SvarSlett