fredag 2. mars 2012

NIB utfordring


Jeg synes det er morsomt med disse NIB utfordringene, og slenger meg stort sett med. Denne månedens utfordring er å vise deg selv gjennom ditt personlige interiør. En del av interiøret som får fram den gode følelsen hos deg selv. For min del er det stuen, og aller helst spisbordet.


Jeg liker så godt kontrasten mellom de lyse veggene og spisestuemøblene mot den svarte speilrammen og det mørke veggskapet. For lyst må det være, samtidig som det må finnes brytninger i interiøret, helst i svart eller grått, og det hele må blandes med en aldri så liten dose pastellfarger - gjerne i tekstiler og blomster. 

I et personlig interiør må det også bilder til. Aller helst bilder jeg har tatt selv. På bildelistene over speilet kan jeg bytte ut bilder så ofte jeg vil - uten å lage hull i veggene. Akkurat det liker nordlendingen og:-)


Det er forresten ikke bare "overfladisk interiørdill" som gjør at jeg trives så godt her, det er like mye den gode atmosfæren som skapes rundt spisebordet.


Her sitter jeg med symaskinen min og hobbytingene mine, her sitter ungene og tegner og maler, gjør lekser....


Her har vi både små og store måltider med familien,


og ofte med gode venner.

Ja, jeg tror vel dette er ganske representativt for meg:-)



4 kommentarer:

  1. Kjempefint og personligt:)

    SvarSlett
  2. Skjønne bilder!
    Skikkelig vårstemning med disse fargene altså :)

    Lykke til i utfordringen!
    Ha en fin Onsdag.
    Klem Jatte:)

    SvarSlett
  3. Fint du har det! Det siste bildet var nydelig!
    Ønsker deg en fin søndagskveld
    Barna er i seng og jeg tar meg en liten bloggrunde. Kjekt å titte innom bidragene til nibs marsutfordring!
    Klem Tonje

    SvarSlett