mandag 26. mars 2012

Finalist x 2 hos Håndlaga 2012

Finalistene i de åtte kategoriene hos hos Håndlaga 2012 ble presentert i går kveld, og til min store glede og overraskelse så jeg at en av collagene mine var blant finalistene (tusen takk, Ellen, for nominasjon!) i kategorien bilde.

Og ikke nok med det, for i kategorien redesign dukket dette skjørtet med matchende pulsvarmere opp blant finalistene.

Utrolig gøy!!

Vil du se flere finalister, og stemme på dine favoritter hos Håndlaga 2012, kan du klikke her.

18 kommentarer:

  1. Gratulerer masse som finalist!! Den kollagen er jo kjempefin, hadde jeg hatt forskjellige farger og materialer kunne jge godt tenk meg å prøve på noe i den stilen :)

    Og det skjørtet var og kjempe søtt!! :) Lykke til :)

    Ha en strålende dag :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer! Utrolig velfortjent! Det skjørtet har jeg vel kommentert opptil flere ganger allerede, fortsatt veldig imponert over hva du får til! Du er jo en tusenkunstner, som bildet også illustrerer veldig godt! :)

    SvarSlett
  3. Så gøy altså, - gratulerer så masse!!
    Du er så flink at du fortjente det synes jeg! :)

    Ønsker deg en superfin dag...

    Stor klem
    :)

    SvarSlett
  4. Så gøy! Lykke til som finalist - begge bidragene er kjempeflotte og veldig kreative :)

    SvarSlett
  5. Veldig fortjent!!
    Super fine bilder du lager, og skjørtet er knallfint:)

    Lykke til:)

    SvarSlett
  6. Veldig artig at bildet jeg nominerte er med. :)
    Og det skjørtet er jo bare nydelig.
    Ellen :)

    SvarSlett
  7. Yee! Fikk med meg at bildet var i finalen, men hadde ikke lagt merke til skjørtet ditt. Lykke til!

    SvarSlett
  8. Og gjett hvem jeg har stemt på??? Det bildet er jo bare knallfint!! Jeg la heller ikke merke til skjørtet, ble vel for opptatt av de andre tingene...

    SvarSlett
  9. Gratulerer, veldig velfortjent!
    Det bilde er utrolig fint, med mine favoritt farger.
    Klem Fredrikke

    SvarSlett
  10. Gratulerer- så veldig velfortjent. Det bildet er rett og slett helt fantastisk!! Du tryller :)

    Og når det gjelder treffings- så er jeg veldig klar!! :)

    SvarSlett
  11. Gratulerer!Søtt skjørt og kjempefint bilde. :)

    SvarSlett
  12. Så flott!
    Nydelig bilde!
    Lykke til!
    Klem : )

    SvarSlett
  13. Så morro!

    Masse lykke til :)

    Klem klem

    SvarSlett
  14. Gratulerer!
    Heier på deg!
    :o)

    SvarSlett
  15. Gratulerer så mye.. så spennende og morro da =))

    Masse lykke til=)
    Ønsker du å være med å vinne gavekort, velkommen til bloggen min =)

    Ønsker deg en fin vårdag

    Kerstin

    SvarSlett
  16. Heiia!!Gratulerer så masse!!!Herrlig bilde..du e så dyktig med de bildan=) å flott dere har fått den lille gangen=) Så artig å se forvandlingene og god utnyttelse av plassen =) Fin dag ønskes fra Elin

    SvarSlett
  17. hurra!! jeg har stemt på deg ;)

    SvarSlett