torsdag 15. mars 2012

Andre runde


Det er stort sett jeg som styrer showet når det er bursdager på gang. Nordlendingen er ikke noen bakemester akkurat, så den biten må jeg i hvert fall ta meg av.


Men nordlendingen er ganske god på alt som innebærer presisjon og tålmodighet.

Nordlendingen - nå også som konditor

Deriblant kakepynting. Jeg bakte kaken og laget glasuren. Han smurte på glasur, og tok seg av pyntingen.

Nordlendingen er ganske detaljorientert, og ingenting ble overlatt til tilfeldighetene.


Mesterverket ferdigpyntet. Den ble absolutt godkjent av mor og.

Kakepyntingen ga visst mersmak.


For da jeg kom hjem etter å ha hatt kurs i går, så hadde nordlendingen begynte å pynte litt ellers og. Sånn helt på egenhånd.



Han hadde blant annet vært ute i garasjen og funnet fram lilla gummihansker som han hadde blåst luft i ved hjelp av kompressoren. Lekkert dekorert og nydelig dandert i en lyseholder. Noen hadde han hengt i vinduet.

Og da han først var i gang med ballongblåsing, laget han likså godt ballongsverd til hele gjengen, så sånn så festbordet ut da jeg kom hjem i går.

Kjekt med menn som ordner opp:-)

13 kommentarer:

  1. så flott!!
    kaka var jo bare fantastisk da!
    men at min bedre halvdel hadde begynt å pynte sånn av seg selv, i huset..nei, det tror jeg ikke jeg får se ;)

    SvarSlett
  2. Så fint pynta bord og kaka såg knallgode ut:)
    Ha ein fin dag!

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. WOW!!!
    Tenk å få komme på en sånn fest.
    Det kommer til å bli tidenes pirat-party.
    Dere er rå flinke!!!

    Klem :o)

    SvarSlett
  5. Wow så heldig du er som har norlendingen.
    Ferfekt team dere!
    Tilogmed krokodiller i sjøen,imponert!
    Klem Linn

    SvarSlett
  6. Skikkelig gjennomført og stilig party, må jeg si!
    DERE er gode!

    SvarSlett
  7. WOW! D må jeg si - han er slett ikke så verst han nordlendingen din :-) Kjempefin sjørøverkake :-D

    Hvor har du fått tak i de små flaskene du har roser i? Er på utkikk etter slike nemlig - konfirmasjon i mai vettu :-D

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  8. ååå! sååå kballtøft!! kan tenke meg at det var noen gutter som hadde haken på magen da de kom inn til dere da!? hehe ha en fin dag videre!
    Klem fra Yvonne.

    SvarSlett
  9. Woooooooow!!!

    Så lekre bilder og så flink nordlending du har! ;) *hihi*
    Likte så godt de små godteposene og herlig med ballongsverd
    til hver enkelt!

    Dette likte jeg altså!!
    :)

    STOR
    KLEM

    SvarSlett
  10. Skal si nordlendingen ordner opp:) Flink han er!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  11. Hehe,nordlendingen har virkelig vært driftig;)
    Godt at mannfolkene og kan vise sine kreative sider iblandt,de kan hvis de vil;)
    Kaken var kjempeflott,å gøy for gutta boys med sverd å greier:)
    Klem Caroline

    SvarSlett
  12. Så kult! Regner med at dette ble superpopulært hos både jubilanten og de som ble med på feiringen. Knallkalas! :)

    SvarSlett