mandag 12. mars 2012


Min mor har strikket vest til meg i vinterferien. Hon elskar at eg går med vest.


Og eg likte vesten eg og, og tok han på med en gang. Men min mor er litt opptatt av at det må matche så grådig, og va´kje helt fornøyd med vest utenpå ulltrøye og tjukk genser. Eg syntes no eg så grådig fin ut eg. Min far og eg vi skjønner oss nemlig ikkje helt på det derre mix og match greiene til min mor. Vi e´kje så nøye på sånt.


Men min mor har altså bestemt at vesten passer best til


denne buksen her, og aller helst skal eg ha på med meg en kul skjorte


og et sånn derre tørkle i halsen som min mor har sydd av en tøyserviett. En TØYSERVIETT i halsen liksom!!


Er det rart eg blir helt oppgitt og lukker både øyne og ører. Det har eg forresten lært av min far - nordlendingen.


I morgen har eg forresten bursdag. Lurer på ka min mor trer på meg då?? Det blir vel en skikkelig tvangstrøye*sukk*.

Ha en fin dag alle dokkar bloggedamer der ute!


21 kommentarer:

  1. Den vesten var jo veldig søt, da! (Gutten og, for den sakens skyld!) Antar den er strikket på ganske så kort tid? Du har vel ratt funnet på denne oppskriften sjøl, kjenner jeg deg rett, hvis ikke kan du kanskje si hvor den er fra? Vil gjerne ha kjappe strikkeprosjekter til nevøer og nieser og andre småttinger i familien :)

    SvarSlett
  2. For et herlig inlegg, og for en søt vest, og jeg er foresten helt enig med mammaen!
    Klem Linn

    SvarSlett
  3. Mange kjenner seg nok igjen her hehe... vesten er kjempefin. :))

    SvarSlett
  4. Hei min venn =)
    Han er en skjønn gutt, og grådig fin i vest,det e no helt sikkert.
    Fin dag til dere.

    SvarSlett
  5. Hvor er den bare flot i en af mine ynglings farver.
    Den klær ham rigtig godt..

    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlett
  6. Var ein veldig fine vest og passa fine på den kjekke gutten:)
    Ha ein fin dag!

    SvarSlett
  7. En vakker bursdagsprins i ny-vest!
    Herlig at han har de stae nord-norske genene:)
    de vil hjelpe ham godt videre i livet!
    Lykke til i morgen.
    Beate

    SvarSlett
  8. Hihi, ja, det er nok slik de tenker innimellom disse små:)
    FLOTT vest og FIN gutt!!

    Ha en fin mandag ♥

    SvarSlett
  9. *ler*
    Dette innlegget var herlig skrevet:)
    Fin bursdagsgutt (i morgen)!

    Klem Gitte

    SvarSlett
  10. *ler*....dette var bra!!
    Søt liten kar i finfin vest!!
    Klem Fredrikke :O)

    SvarSlett
  11. Stakkars søte storelille prins, du var sååå fin at!! Det er bare å høre på sin mor, vettu:O))
    Kos deg masse med bursdagen imorgen!!! klem fra regnfulle trøndelag;)

    SvarSlett
  12. Så utrolig skjønn - både vesten og gutten :) Gratulerer med morgendagen!

    SvarSlett
  13. herlig med vest, og skjønn historie fra "barnemunn" :)
    gratulerer med bursdagen imorgen!
    klem ellemell

    SvarSlett
  14. Herlig, David! Har du alt bursdag i morra? Årene flyr! Du blir en flott bursdagsgutt - du får bare finne deg i det mamma bestemmer;)

    SvarSlett
  15. Herlig og treffende innlegg!

    Selv har jeg en 26 åring som så et bilde av seg selv som liten - med vest og skjerf i halsen. Mamma, hva var det du hadde funnet på der?? Var kommentaren hans..
    Det morsomste er jo at jeg synes din gutt er suuuuuper søt med den vesten!

    Klem fra en hønemor til en annen, hihi.

    SvarSlett
  16. Fantastisk <3 Syntes jeg hører gutta boys.. Vesten var kjempefin og ikke minst gutten "inni"
    Tipper han gleder seg til i morra.
    Klem

    SvarSlett
  17. Skjønningen! Veldig fin vest mor har strikket. :)
    Min 4-åring vil absolutt ikke bruke elefantvesten jeg sleit sånn med. Jaja, den ble veldig stor så jeg håper han forandrer mening innen han vokser fra den. Om to-tre år.
    Ellen :)

    SvarSlett
  18. Kjempe kjekk gutt i flott vest.....
    Herlig....og klart det må matche

    Fin kveld til deg

    Klem

    SvarSlett
  19. hehe, så søtt innlegg.. :) Synes mor di har strikket en nydelig vest til deg, og at du er en heldig kar! =)

    SvarSlett
  20. He he he..so herlegt innlegg :) Syns vesten var kjempe fin, og passa fint på den fine gutt :)

    Klem frå Christine

    SvarSlett