fredag 28. september 2012

Superhelg

I helgen er det Interiør- og boligmesse i Bergen, pluss loppemarked nede på skolen. En perfekt helg, spør du meg:-)

I morgen er det klart for bloggfrokost i Grieghallen med påfølgende bloggmiddag seinere på kvelden. Jeg var med i fjor og, og satser på at det blir minst like kjekt i år.

Love er jo det vi trenger mest selvfølgelig, men vi går jo ikke av veien for litt materialistisk lykke og kjærlighet en gang i mellom...
Jeg håper på en helg med mye inspirasjon og kanskje noen fornuftige investeringer...kremt.. I fjor klarte jeg det kunststykke å komme tomhendt ut fra messen, så klaustrofobi kan faktisk være lønnsomt:-)



Nå er egentlig ikke shopping noe mål i seg selv for min del i forbindelse med messen, men skulle det dukke opp noe som man virkelig trenger så...

Egendekorert kopp med frihåndstegnet ugle, laget etter inspirasjon fra et NIB innlegg tidligere i år.

Eller så kan det jo være at man blir så inspirert at man rett og slett lager noe selv:-)

Ha en fin helg!






7 kommentarer:

  1. Hei.
    Ha en koselig helg.
    Klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Den koppen var helt NYDELIG. Utrolig fin tegning, du er så flink!
    Ha en kjempefin helg her i Bergen:-)

    SvarSlett
  3. Så fin kopp,
    og håper du får en fin helg med messe og loppis :O)
    klem

    SvarSlett
  4. Kos deg på messen! Var der selv i dag, mye fint!! Jeg gikk iallefall ikke tomhet der i fra (for å si det mildt) :-)

    Riktig god helg!
    Gina

    SvarSlett
  5. Høres ut som en perfekt helg!!!
    Kos deg masse!!!
    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  6. Herlige Barbro, du får nå sagt det:)

    Jeg koser meg inne på den fargerike bloggen din. Så ulik min stil og såååå fin;)

    Det er så herlig med Blogglandia, at vi får boltre oss i ulike stiler.
    Jeg får av og til spørsmål om hvilke stil jeg liker. Da svarer jeg "det meste, bare det er gjennomført!" Og gjennomført er det hos deg Barbro!
    TAKK for inspirasjonen og koooos deg på messen.


    Klem fra Anne på landet.

    SvarSlett
  7. PRECIOSA ESTA TAZA CON EL BHUO....
    MUY LINDA.
    TODO EL BLOG ES HERMOSO
    SALUDITOS

    SvarSlett