fredag 21. september 2012

Grått er flott

The colour of love er grå nå for tiden. Grått er flott, og det passer omtrent til alt.


Til og med til meg. Lykken er et grått Fretexkupp:-)


Fin-fin strikkejakke funnet på et restestativ - til den nette sum av 14 kroner. Riktignok uten knapper, men man kan jo tross alt ikke få alt for 14 kroner... Dessuten lider jeg jo av et snev av samlemani, og har selvsagt et lite knappelager på lur.


Knapper fra en annen strikkejakke, som fikk et ublidt møte med vaskemaskinen i fjor. Jeg visste de kom til å komme til nytte:-)


Skulle man ønske å fjonge seg litt ekstra, så kan man snurpe sammen en liten rosett, i grått of course, og sy på noen perler,


sånn at hverdagslig strikkejakke blir en liten festjakke.



Med et par hjemmelagete pulsvarmere, sydd av ullfilt og dekorert med grå blomster klippet ut av en gammel duk, og grå blonde, så kan man være både varm og stilig på en kald høstdag:-)

Ha en riktig god helg!






11 kommentarer:

  1. Åh smelt!! ;) Nydelig, grått og rosa er såå lekker!
    NYT helgen og takk for herlig inspirasjon ;))
    Klem Anki

    SvarSlett
  2. Nydelig som alltid :-)
    jeg tror du har magiske hender :-)
    og at alt du tar i blir flott :-)
    :-)

    SvarSlett
  3. Grått er veldig fint. Og alt du viser her var supert!

    SvarSlett
  4. Blir så imponert over produksjonshastigheten din! Og fantasien, da, den har jo overhodet ingen grenser :)

    SvarSlett
  5. Og grått kommer i mange nyanser ;)

    Linda ;)

    SvarSlett
  6. Du er så flink Barbro!!
    Flott du har fikset den jakken ♥
    Skulle jammen vært bedre på og redesigne klær altså, har så mye kjedelig hengende i skapet, som ikke er i brukt... ønsker meg boken til Jenny Skavlan:))

    SvarSlett
  7. Nydelig og stilsikkert som alltid. Flinka!
    Ellen :)

    SvarSlett
  8. Helt enig med deg!
    Grått er HOT :)

    SvarSlett
  9. Så enig med deg,grått er så fint og den jakken var jo veldig fine:)
    Du er kjempeflinke:)
    Ei fin helg til deg!
    Klem

    SvarSlett
  10. Hei søte deg,
    takk for alle de varme og gode ordene du legger igjen hos meg - du er underbar!

    Jeg skulle så gjerne besøkt deg oftere, men tiden strekker dessverre ikke til. Vit at jeg setter umåtelig pris på dine besøk *hoppende glad*

    Jeg elsker grått! Sååå deilig farge!

    Ønsker deg en fin weekend. Jeg har endelig litt alenetid, mannen jobber sent og jeg sitter med en chablis, Love actually og laptopen min *lykke*
    -Maia

    SvarSlett