søndag 30. september 2012




På bloggfrokosten i går i Grieghallen fikk alle bloggerne hver sin store goodiebag - eller godtepose for voksne damer om du vil. Og godtepose er stas uansett om man er 4 år eller 41, selv om nordlendingen syntes det var pussig med knekkebrød i en godtepose.


Posen var forøvrig så velfylt og tung at man egentlig følte seg ferdigshoppet før man hadde begynt å vandre rundt på messen. Akkurat det synes nok nordlendingen var like greit. Jeg tror heller ikke han syntes det var dumt at jeg ble såpass inspirert av alt det fine vi fikk at jeg gikk i gang med å rydde og shine kjøkkenet.




For i posen var både fine saker fra Kremmerhuset, Wik og Walsøe og deilige olivenoljer som måtte få komme til sin rett. Vekk med nesten alle fargerike kopper og skåler, og inn med en litt mer dempet versjon. Det er jo tross alt høst, og det kan godt være en smule fargeløst og depressivt:-)

HELLO - is it me you´re looking for? Kult HELLOkort donert av Therese Sennerholt på messen.
Selv om det ikke er mye depressivt over denne gladjenten her. Jeg digger dette bildet her som veslesnuppa tegnet for et par år siden, og som jeg har tegnet av og sydd på et bomullsstoff. Så jeg satser på at jeg blir så glad av synet av dette bildet inne på kjøkkenet at det blir gøy å lage mat:-)




Ha en fin dag! 

Og så må jeg bare sende en stor en stor klem til alle de superhyggelige damene jeg traff på bloggmiddagen i går:-) 


10 kommentarer:

  1. Man blir vel aldri for gammel for en goodiebag ;-) Flotte gaver da :-D For et utrolig herlig gla'bilde jenta di har tegna - flott at det har havna på veggen :-D

    Ha en fin søndag - klem Siv

    SvarSlett
  2. Me blir aldri for gamle til slike kjekkt poser med masse kjekkt i,skulle så gjerne vært der men kanskje til neste år,sikkert utruligt kjekkt å være med på:)
    Så utrulig herlig tegning jenta di har laga og den fortjener virkelig plass i glass og ramme:)
    Forsatt fin søndag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Verken fargeløst eller depressivt på bildene dine - ikke "en smule" engang! Tror ikke det er mulig for deg; du virker ikke akkurat fargeløs eller depressiv gjennom bloggen iallefall! :-)

    Skulle gjerne vært med på messe og bloggefrokost og alle de gøye tingene jeg leser om for dagen - skjønner at man blir inspirert! Kan kanskje håpe på at det legges til Trondheim neste år?! ...

    Ha en fargerik og optimistisk søndag videre!
    :-)

    SvarSlett
  4. Takk for sist!
    Så kjekt å se at de fine tingene har funnet sin plass hos deg allerede. Her ligger det dessverre i posene fortsatt, men da har jeg i alle fall noe å glede meg til :)

    Håper vi sees snart igjen!

    Klemmer

    SvarSlett
  5. Takk for sist! Koselig kveld:)
    Her har postkort også kommet opp på veggen..Fiiine!!
    Koselig kjøkkenkrok du har:)

    SvarSlett
  6. Takk for sist!!!! Hadde ein koselig og kjekk dag- heile dagen ;)

    Goodibags like me veit du, og da va masse fint der!! Ungane va store i augene når eg kjapt viste de ka eg hadde fått- heilt gratis!! De ligg fint i posen sin endå. Litt tappa for energi i dag, men har rydda litt. Da va lurt for deg fant eg skatta eg har kjøpt som eg heilt hadde gløymt.. :D

    Ønske deg ei toppers ny veka!!

    Klem frå Christine

    SvarSlett
  7. Hei Barbro :)
    Nei, en blir aldri for stor til godispose ღ
    - spennende og så mye fint dere fikk. Kan
    tenke meg det var mye fint å se og mange
    herlige bloggdamer du traff... Koselig her
    hos deg, og så herlig bilde jenta di har
    tegnet, en glad tegning ღ Ønsker deg en fin
    kveld videre, og uke som kommer. Klem fra
    Mette

    SvarSlett
  8. Hei du!
    Takk for i går, ja! En skikkelig trivelig kveld og helg!:)
    Var der i dag også, og det var bra med folk!
    Fant du noe spennende på loppis?
    Fiiine bilder du viser:)
    klem, Janniche

    SvarSlett
  9. Så mykje fint de må ha fått! Likte spesielt godt den eine koppen i hylla di - men den kan umogeleg komme frå goodiebagen frå messa... ;)

    SvarSlett
  10. Så gøy med alt det dere fikk i goodiebagene!!!
    Å for en herlig tegning som veslesnuppa di har tegnet,hihi,den er virkelig til å bli GLAD av;)
    Det ble riktig så koselig på kjøkkenetbenken din:)
    Ha en fin ny uke!
    Klem Caroline

    SvarSlett