mandag 1. oktober 2012

Til å henge opp

Siden jeg ennå ikke har blitt lottomillionær og har råd til ekte kunst, så lager jeg fremdeles egne små "kunstverk" når jeg trenger noe nytt på veggene enten i form av bilder jeg knipser og redigerer,


eller kollasjer av tapeter og fint papir. Veldig morsomt, og det er bare å hive seg uti det - just do it.

 Det bor en kunstner i oss alle, og det trenger slett ikke være så avansert. Her har jeg bare brukt en elefantmal jeg har liggende, tegnet rundt på et gavepapir fra Rice og klippet ut.


Elefanten er limt på en tapetbit, og så har jeg pyntet med litt utklipp fra en annen tapet. Enkelt og greit.
Har du lyst til å lage en større kollasj, så kan du jo ha mange elefanter på rekke og rad:-)


9 kommentarer:

  1. Du har så rett - det er bare å kaste seg ut i det, akkurat slik som du gjør. Fint blir det også:)

    SvarSlett
  2. Takk for kommentar. Vi får snakkes nete år, eller holde kontakt på bloggen :-9 Kommentarrer er jo alltid hyggelig. Fin og enkel kunst på gang her. Lekkert. Styrer med sånt selv. Det blir jo fint! Og ser postkortene er på plass lengre nede her hos deg!! HELLO. Mvh Signe

    SvarSlett
  3. Supert til å henge opp på veggen :O)
    Klem Fredrikke

    SvarSlett
  4. Så enkelt, men likevel utrolig dekorativt.

    SvarSlett
  5. Hei Barbro, det var så hyggelig å treffe deg i helgen. Så deilig med en helg med mye inspirasjon. Jeg har lagt meg til som følger av siden din:-) Klem Tove

    SvarSlett
  6. Hei søta!
    ...sååååå enig med deg!:)

    Og lekkert er det også!Synes ofte det er finere enn dyr veggdekor jeg...
    ...og mye mer personlig:)

    Holder på med litt ny veggdekor selv...forandring fryder sier de jo!
    ...og jeg er kansje bittelittegranne rastløs når det kommer til sånt også...

    Her forandres jo farger og detaljer stadig vekk...*fnis*

    Forelsket meg i den "just do it".....kan være noe med at jeg fortsatt er helt hekta på prikker...*fnis*

    Ønsker deg en flott ny uke!
    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  7. Jeg ønsker også å lage det samme poster med bilder av mine gutter. Kanskje du kan hjelpe meg en dag :)

    Vi hadde så koselig, og håper det er ikke lenge til neste gang,
    Klem,
    Vicky

    SvarSlett
  8. Utrolig stilig:D både bildet og elefanten:D Mange gode ideer:D

    SvarSlett