mandag 23. april 2012

Til små, fine buketter


Jeg er så heldig å ha en liten jente som kommer med små buketter som hun har plukket på vei hjem fra skoleveien, nesten hver dag nå når våren har gjort sitt inntog. Sånt gjør et mammahjerte glad:-) Alle bukettene puttes i små vaser som står og pynter opp rundt omkring i stuen og på kjøkkenet.

På Kremmerhuset fant jeg denne søte fuglevasen til 59 kroner. Den er perfekt til små buketter med markblomster. Under fuglen er det flere hull til å stikke inn små blomster,


og den blir riktig så dekorativ når alle hullene er fylt.


Og tenk så fint å gi vekk en blomsterfylt fuglevase som venninnegave:-)






7 kommentarer:

  1. Den var kjempefin og det samme
    med den nydelige muggen der også!! :)

    Koselig når de små kommer med
    søte svette blomster til oss. Ungene mine er også
    flittig til å gjøre det... Herlig!!

    Stor klem

    SvarSlett
  2. artig!
    den snakket vi faktisk om på jobb idag!

    vi får jo veldig mange blomster nå vi også... av ett og to åringene får jeg gjerne bare en knopp, da passer ikke denne helt :)

    ha en god ukestrat!
    klem ellemell

    SvarSlett
  3. Så nydelig! Kjekt å få slike små buketter av ungene, det varmer mammahjertet :) *♥*

    SvarSlett
  4. Amazing!
    Greetings from Poland ✿ܓ
    M.

    SvarSlett
  5. så søte. Ha en god tirsdag

    SvarSlett
  6. Så lur !
    til alle de blomstene som kanskje ikke er mange nok til å fylle en vanlig vase :-)
    Er det kommet Kremmerhuset på Lagunen ?
    eller må man til sentrum enda ?

    og nydelig grønnfarge i innlegget under :-)
    jeg elsker gjennbruk også :-)

    SvarSlett