søndag 8. april 2012


I fjor så jeg et bilde på en blogg av fargerike støvler med blomster som hang på rekke og rad på et gjerde. Det var så utrolig stilig og kult at det ville jeg også ha!

Er det noe vi har nok av i Bergen, så er det støvler, og inni garderobeskapet fant jeg et par lyserosa støvler som veslesnuppa har vokst i fra. Jeg tenkte at de kom til å passe bra som blomsterholdere på lekehytten, og fant fram skruer og skrumaskin og skrudde de opp på veggen.

 Nå var det litt begrenset blomsterutvalg her i heimen i påsken, så jeg måtte bare ta det jeg hadde for hånden. Og det var jo nødvendigvis ikke det som passet best oppi, men pytt, pytt. Det får komme nye støvleblomster når påsken er over.


Akkurat nå skulle jeg ønske at ungene hadde hatt enda mer fargerike støvler, og i hvert fall ikke Batmanstøvler... Da kunne jeg hatt støvler i alle regnbuens farger på hytteveggen:-)

Ha en fin dag!

22 kommentarer:

  1. Herlig med de støvlene på veggen! Skikkelig blikkfang! :) Og veldig dekorativt med de vimplene!
    Ha en fortsatt god påske! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett
  2. Så fint med støvler på veggen og sikkelig fint med blomster oppi:)
    Ønske deg ein fin påskedag!

    SvarSlett
  3. Flott er det i vert fall!

    ...ikkje fullt så stilig med Batmanstøvlar.... Det er ikkje vanskeleg å forstå.

    Framleis god påske!

    Solklem

    SvarSlett
  4. Du får lete etter støvler på loppis :)Artig ble det i alle fall.
    Her ville det gått i sjørøverstøvler om jeg skulle hengt opp guttene sine.
    Ellen :)

    SvarSlett
  5. Det var jo en artig idé! :-)

    SvarSlett
  6. Du er bare så tøff!! knall stilig!!

    SvarSlett
  7. Ja, hvorfor ikke, he, he .... herlig var det ! Kreativt og fargerikt. Rett og slett en knallsprek idé!
    Påskelklem fra Tove

    SvarSlett
  8. Fantastisk herlige støvler :O)
    Og så ideèn med å nøste garn til en finner påskeegget...herlig.
    Masse koselige og inspirerende ting inne hos deg.
    TAKK for titten.

    Klem fra Anne.

    SvarSlett
  9. Det var en morsom idè med støvlene :)

    SvarSlett
  10. God idè!!

    Du har hatt så mange fine og fargerike innlegg denne påsken, bloggen din har vært et sikkert sted for å oppsøke våren :) Veldig fine bilder!!

    Her har det det vært myye innetid, og de få gangen vi har kommet oss ut i den kalde solen har det sikkert som baken begynt å snødd like etter.. Er det mulig!? ;)

    Nyt de siste timene av påsken!!

    SvarSlett
  11. Hehehe- sikkert som baken!? Jeg har vært for slapp, for lenge- jeg gadd ikke lese over kommentaren min før jeg publiserte den. Mente, selvsagt, sikkert som BANKEN. (Godt gammelmannsuttrykk!! Ihvertfall laangt bedre enn sikkert som baken ;D)

    SvarSlett
  12. Så utrolig stilig med de rosa støvlene på veggen. Skikkelig flott med støvlene i. Dette likte jeg. :))

    SvarSlett
  13. Kult, de rosa støvlene passa skikkelig bra der. Nyt siste innspurt av påsken.

    SvarSlett
  14. Herlig:)..så flotte støvler finnes ikke her i huset;)
    Nyt siste rest av påska, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  15. God kveld!

    Så artig med støvlene! Og herlig farge!
    Takk for tips :)

    Koslig blogg du har!

    SvarSlett
  16. Så stilig det ble! Og jeg som har tatt vare på alt mulig, men slagsstøvlene til ungene er kastet. Likte godt dine rosa :)

    SvarSlett
  17. Så morsomt med de støvlene!! Tror jeg har sett alle de støvlene på et gjerde for en stund siden!!Ble så fint, virkelig et blikkfang!!!

    Fin kveld til deg!

    Klem

    SvarSlett