onsdag 8. september 2010

Koselige småprosjekter

Av og til er det deilig å holde på med koselige småprosjekter som du vet du blir ferdig med, og som ikke tar for lang tid. Tøyposer pleier å være greie sånn. Veldig overkommelig. Da snakker vi selvfølgelig om små poser, og ikke de på størrelse med en nissesekk.


Løperen jeg sydde i vår en gang, fikk jeg aldri helt til å passe inn. Litt skjev var den og, så den ble sydd om til et par tøyposer istedet. Ikke så lett å oppdage "skjønnhetsfeil" på sånne småsaker:-)


Tre blomsteraplikasjoner ble brukt som dekor på den ene.


Mens den andre fikk en av marimekkoblomstene, som ligger strødd utover spisebordet, sydd på.



Tøyposene er fine å henge på de hjemmesnekrede drivvedhyllene mine, som har snirklete hylleknekter som er perfekt som oppheng. 

Men nå får jeg nok hive meg rundt å sy ny løper:-)

Ha en fin dag!

24 kommentarer:

  1. Kjempe fine tøyposer. Kjekt med gjenbruk :) Men jeg tror nok den løperen var kjempe fin jeg. Er nok bare du som legger merke til de små skjønnhetsfeilene ! Ha en fin dag! Klem Anne

    SvarSlett
  2. Den var jo fin løperen også Barbro,
    - men kjekt med gjenbruk!:-)
    Idag jobber jeg med nettb. min - skal eterhvert få delt inn i ulike kategorier også...!
    Hiver meg rundt igjen - svoosj,
    klem H.

    SvarSlett
  3. Så lekkert, de tøyposene falt jeg for.
    Ps! Litt skjønnhetsfeil gjør ingenting hihi*

    Ha en flott dag videre, stikker innom igjen jeg.
    Klem Ina

    SvarSlett
  4. Så fine de ble :) Du får til det meste du :)
    Klem.

    SvarSlett
  5. Å for noen nydelige stoffer. Elsker sånne "gladfarger" :)

    SvarSlett
  6. Herlige syerier. :) Nydelige stoffer. :)Klem.

    SvarSlett
  7. Fine tøyposer!!!!! Er ikke helt sikker på om det hadde passet inn i heimen her, med vernesko, møkkete arbeidstøy x tre voksne menn!!!! Bokserskjortser, enslige sokker på leting etter den andre halvparten og ditto håndklær strødd utover baderomsgulvet. De har fremdeles ikke funnet veien til skittentøyskorgen:DDDDD Klemz Ps. jeg må lete opp et innlegg hos deg om disse drivvedhyllene dine!!!!

    SvarSlett
  8. Jeg blir veldig inspirert av hvor lett det virker ser ut, alt det du driver med. Nå skal symaksina til reparasjon igjen, håper de klarer å fikse den denne gangen, slik at jeg kan komme igang med sying!

    SvarSlett
  9. det er så gøy med slike poser, nå er ikke jeg noen kløpper på symaskinen men prøver å få kjøpt meg ett par her og der

    SvarSlett
  10. Ja, du får hive deg rundt og sy. Jeg får hive meg rumdt og sette på potetene mens H sover. Måtte bare sjekke litt blogg....

    SvarSlett
  11. Det var da flotte tøyposer. Små skjønnhetsfeil er bare sjarmerende :)

    Ønsker deg en fin dag videre,
    Klem T

    SvarSlett
  12. nydelig stoffer du har brukt!! de passet utrolig godt i sammen! og skjønnhet feil er de feilene som gjør det til hjemmelaget og gir ett minne fra dagen:)

    SvarSlett
  13. Så fine tøyposer du har laget! Jeg har noen syprosjekter på gang jeg også, men har ikke fått satt med ned med symaskinen enda. :)

    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  14. Super søte poser!! Krativitet mangler det ikke på hos deg skjønner jeg:)

    Ha en fin onsdagskveld!!

    Klem

    SvarSlett
  15. Kjempe fine...misunner deg som har dagene hjemme og kan sy.Inspirerende...Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  16. Posene ble veldig fine :-) Noen små skjønnhetsfeil er ikke å forakte det heller da ;-)

    Ha en fin kveld og klem fra Siv

    SvarSlett
  17. Skjønne små poser! Sånt får man aldri nok av, mener nå jeg!

    Ha en finfin kveld!

    SvarSlett
  18. Flotte poser! Er også nysgjerrig på den drivvedhyllen din. Er den bloggifisert i et annet innlegg?

    SvarSlett
  19. Søte små poser i lekre farger. Å det er så mye jeg har lyst å lage. Får sette opp en liste...i morgen. :)

    SvarSlett
  20. Så flink du er!Jeg elsker også å sy tøyposer, et takknemlig og fortvint prosjekt:)Morsomt å tenke ut nye stoffkombinasjoner og sånn:)
    Tusen takk for hyggelig kommentar hos oss!!!
    Ha en fin kveld videre!!!

    SvarSlett
  21. Hei på deg..

    Var innom før i kveld og la igjen en kommentar, men den datt visst ut igjen. Syntes du har laget noen ursøte poser, så fine med blomster på. Grattis med flott ny header også! Klem fra meg

    SvarSlett
  22. Det var jammen lurt, og for et flott resultat!!!
    Du imponere meg igjen du ;o)
    Hærlige fargar og!

    Så kjekt at du e enig i Awarden "min" forresten :o) Kjekt å hørra vettu, for eg var jo litt bekymra for kossen den sku bli mottatt liksom. Mottagelsen har vore øve all forventning og e alledre blitt gitt videre :o)

    Ein særdeles god dag her inne i dag for min del. Såpass god at klokka har gått fra meg ser eg....
    God natt!

    SvarSlett
  23. Tenk at eg gjekk rett fra deg og...ikkje i seng nei. Såg plutselig at Pafrika Og Belkini hadde gitt Awarden videre allerede, og du burde egentlig ta deg ein kikk.

    Barra tipse deg eg ;o)

    SvarSlett
  24. SÅ fine posa! nydelige stoff du har sydd m, får og lyst å prøva meg på någen sånne;) godt m litt inspirasjon her på morgenkvisten:)

    SvarSlett