mandag 4. juni 2012

Helgens sommermarked

Fire bloggedamer samlet til sommermarked ble en hyggelig opplevelse. Randi var der med sine nydelige glassmykker og glasskunst.

Frøydis var der med sine fine lykter, smykker og knagger, inspirert av naturens egen fargepalett.

Andre var vel mer inspirert av sukkertøysfarger... Sikkert ikke så vanskelig å gjette hvem det var.


Jeg hadde med meg Lille hjelper, som forøvrig også hjalp til med at vinningen stort sett gikk opp i spinningen:-)

Min mor var forresten også med, med sine flotte smykker, som vel kan sies å ha en touch av Hollywoodglamour. Less is more gjelder i hvert fall ikke for min mor. Hun er maksimalist til fingerspissene. På sommermarkedet var det tydelig at høy glamfaktor fenget, og det gikk unna på perlesmykkene.

Nordlendingen og sønn har nok en spisepause...
Og jammen var ikke Gutta boys der og. De var mest opptatt av det som kunne fortæres, og sørget for at det gikk unna med is- og pølsesalget:-)


15 kommentarer:

  1. Så koselig med bloggemarked! Fine varer dere hadde, fint med et slikt samarbeid :)

    SvarSlett
  2. Så utrolig gøy med et slikt marked!:) Masse fine ting der ser jeg;)
    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  3. Så trivelig! Sikkert lurt med partytelt. Man vet jo aldri.........

    SvarSlett
  4. Det ser ut for at dere hadde det trivelig på sommermarkedet! Så fint å samarbeide om et slikt arrangement! :-)

    SvarSlett
  5. Så mye fine ting, og fine farger :)

    SvarSlett
  6. Så herlig!!
    MAsse flott:)
    Kan tenke meg det var stas ja!!

    SvarSlett
  7. Så flott :) Det er kjekt med slike markeder :)
    Klem fra Tine

    SvarSlett
  8. Så ut til å være et herlig sommermarked:)

    Uteplassen deres er aldeles nydelig.
    Gøy å se førbildet av huset.
    Elsker å se før og etter bilder når kreative sjeler gjør stein til gull;)

    Fin kreativ uke ønskes deg og klem fra meg!

    SvarSlett
  9. Så utrolig moro å være med på sommermarked! Masse fint var det også!
    Godt med gutter som har næringsvett!!

    Og jeg sier det igjen...Uteplassen deres er en drøm. Er det lov å si at jeg drømmer om et glass med iste der i sommer? Eller pepsi max...eller bare isvann....!!!

    KLEM!

    SvarSlett
  10. Så koselig det ser ut på markedet. Og masse fint dere selger. Flinke dere.
    Kjempefine de vimplene.

    Og uteplassen din er fantastisk flott. Helt vidunderlig.
    Ønsker deg en fin uke. Barna har nedtelling til skoleferien nå..
    Klem

    SvarSlett
  11. Så gøy med sommer marked!
    Masse fint :O)

    Klem fra Fredrikke

    SvarSlett
  12. Så koselig med sommermarked :)
    Masse fint dere hadde å tilby!

    Klem

    SvarSlett
  13. Hei igjen Barbro, ser kjempekoselig ut! Mye fint!!! Skulle gjerne vært der.....:)

    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  14. Koselig innlegg, Barbro :) Og takk for bildene du sendte..

    Klem..

    SvarSlett
  15. Så lur ide med sommermarked. Det så kjempekoselig ut;) Har akkurat startet min lille blogg om ting og tang jeg lager selv, pusser opp eller bare selger på Finn og i Bua mi. Skal jammen prøve å samle noen andre bloggere her i Telemark for felles sommermarked. takk for tips.

    LilleBessa

    SvarSlett