onsdag 20. juni 2012


Grønnturkis er en knallfin sommerfarge. Ja, grønnturkis er flott hele året altså, men ekstra fin nå når det er sommer, og særlig til sommerbrun hud. Nå skal ikke jeg skryte på meg så mye farge. Nordlendingen derimot skryter slitsom mye av brunfargen sin, og det toppet seg helt da han kom på jobb igjen etter friperioden og noen lurte på om han hadde vært i Syden... Han var innmari fornøyd da han kom hjem fra jobben den dagen, og bare måtte stille seg foran speilet i gangen og gjøre et par Morten Harket positurer mens han høylydt proklamerte

Sjekk kor brun æ e. Æ ser jo ut som ein spanjol. Ein sydlandsk sjarmør. Ja, der har du mæ.


Akk, ja. Men selv om grønnturkis er aldri så fint til de sommerbrune, så er det nå ganske fint til hvitt og. For det var nå egentlig en duk jeg skulle vise fram, og ikke et klesplagg. En grønnturkis prakteksemplar av en duk er ukens bruktfunn, og måtte legges på spisebordet umiddelbart. Selv om absolutt hele huset flyter, så er det mye viktigere å sjekke ut hvordan duken tar seg ut i sine rette omgivelser enn å bruke energien på å rydde. Man vet da å prioritere:-)


Og når man i tillegg bokstavelig talt vasser i klær som av en eller annen grunn ligger på gulvet, og absolutt burde vært hengt opp, så er det jo helt naturlig å ta bilde av en tom kleshenger. Til mitt forsvar skal det sies at den er jo grådig søt da, og matcher duken. 

Grønnturkis er en av sommerens favorittfarger, brunfarge eller ei:-)

Ha en fin kveld! 

9 kommentarer:

  1. Hihihi, du skriver så godt, ser for meg nordlendingen, haha... Grønnturkis er sommerglad farge <3 Nyt kvelden, duken, kleshengeren og en irriterende brun nordlending ;)

    SvarSlett
  2. He he herlig asså :)
    Nydelig farge og kleshengere var jo bare til å smelte av :)

    Klem klem

    SvarSlett
  3. He he he, ja det gjelder å prioritere. :-)

    SvarSlett
  4. Heilt enig,grønnturkis er ein knallfin sommarfarge!! Nydelig både til brunt og kvitt,he he....Og kleshengaren var supersøt:))

    SvarSlett
  5. Har ikke de fleste nordlendinger spanske aner da....var det ikke noe med den spanske armada som drev i land langt der oppe...?

    Vel, sommerbrun eller ei, nydelig sommerfarge - grønnturkis altså! Jeg har blitt litt hekta på blått og gult jeg, men på Cubus fant jeg en deilig, enkel grønnturkis t-skjorte: ) Tips til deg min venn!!
    KLEM!

    SvarSlett
  6. Hi, hi, så herlig!
    Og enig med deg, grønnturkis er fint:)

    SvarSlett
  7. LOVE*LOVE*LOVE IT!
    Ha en finfin kveld!!!

    SvarSlett
  8. akk ja..jeg har en flott ny turkis kjole hengende i påvente av bryllupsfest i helgen..og hvor er brunfargen som hadde passet så fint til?? aner ikke, har ikke fått sol på kroppen en eneste gang enda i år!!

    SvarSlett