mandag 4. mars 2013

Perforering



Det har liksom aldri blitt noen dreis på veggen over sofaen. En stusselig bildehylle har hengt der sammen med diverse bilder. Jeg lurte på om jeg skulle henge opp flere rader med bildehyller, det er jo veldig praktisk og greit, men så har jeg blitt en smule lei av disse hyllene.

Dermed skrudde jeg heller ned den enslige bildehyllen og gikk løs på prosjekt bildevegg. Jeg sanket sammen det jeg hadde av rammer, printet ut bilder og fant fram litt annen veggpryd i form av kort, laminerte tapetblomster og en porselensplatte.


Så var det bare å slå seg løs med hammer og spiker:-) Å perforere vegger er jo en av favoritthobbyene mine, så det gikk relativt greit.


Opp gjennom årene har jeg samlet på både nye og gamle rammer. Noen har fått seg et strøk maling, mens andre har fått være akkurat som de er.


Den søte rammen over er et Fretexfunn fra forrige uke. Ikke alle bildene er i ramme, noen er hengt opp uten noen form for innramming.

Foreløpig er jeg fornøyd med bildeveggen, men vi får nå se hvor lenge det varer...


9 kommentarer:

  1. Et flott blikkfang!
    Gjennomført og flott :)

    SvarSlett
  2. Superflott bildevegg og morsom overskrift! :D
    Ha en fortsatt god uke!
    Klem Lisa

    SvarSlett
  3. Heisann :) bilde veggen ble kjempefin. Nå tenker jeg på alle bildene her i huset som ligger nedpakket...burde har funnet en vegg til dem. Ha en fin dag. Klem Merethe

    SvarSlett
  4. Kjempefint! :) Jeg har også fått endel bilder opp på veggen. Herlig når man føler at ting faller litt på plass. Men i likhet med deg tenker jeg også; lurer på hvor lenge det varer... ;))

    Ha en fin dag!

    Klem, Turid

    SvarSlett
  5. Veggen ble flott :-)
    vi har nettopp om-møblert bilde-veggen her i huset også :-)

    SvarSlett
  6. Jeg har akkurat den samme rammen ( som du skriver du har funnet på Fretex ) den har jeg med barnebilde av meg selv :-)

    Arvet bilde og ramme etter min bestemor :-)

    SvarSlett
  7. Hei Barbro:)! Så flott veggen din ble:)! Jeg er også liiitt lei bildehyller men siden jeg bytter om støtt og stadig så har det sine fordeler:). Men dette ble kjempe fint! Og tusen takk for koselig kommentar på innlegget mitt i går:)! Det setter jeg stor pris på:O)! Ha en fin dag:O) Klem fra Neri :O)

    SvarSlett