torsdag 14. mars 2013

Fargerikt




Dette fargerike, stormønstrede og kule stoffet har jeg funnnet på Åhlens. Stilig å bruke som duk eller sengeteppe hvis man er glad i farger.


Eller man kan klippe ut diverse motiver og ramme de inn. Det så jeg de hadde gjort på Åhlens og.


Her er det jammen meg mye fint å ta av:-)


Bruk passepartout og let og prøv deg fram etter passende motiver. Bruk gjerne passepartout i forskjellige størrelser om du har det.


Stoffet har en herlig eklektisk blanding av stiler og motiver.


Ellers er jo motivene kjempefine å klippe ut og bruke som applikasjoner på klær, puter og lignende.


Jeg klarer ikke helt å bestemme meg hva jeg skal bruke stoffet til. Nå fikk jeg plutselig lyst til å lage meg et vårskjørt og:-)

Vi får gå litt i tenkeboksen og se om det popper opp flere ideer.

Ha en fin dag!

12 kommentarer:

  1. Utrolig bruksvennlig stoff da - tusen takk for tips :-)Må jo være midt i blinken som sengeteppe til ei lita tuppe :-D Fikk noen ideer her....

    Ha en fin dag - klem Siv

    SvarSlett
  2. Gratulerer med overstått :-)
    og
    For ett flott stoff :-)

    SvarSlett
  3. En ting er sikkert - mulighetene er mange :)

    SvarSlett
  4. Nydelige farger og mønstre:)
    Og jeg er sikker på at du tryller frem noe FLOTT ♥

    SvarSlett
  5. Åååå sån et herlig stoff,nydelig mønster og så fine farger:)
    Herlig tid vi går i møte med meir farger og snart finare ute og,lengter etter meir varme:)
    Fine dag til deg!

    SvarSlett
  6. Åh for et stilig stoff! Utrolig fint:-D Gleder meg til å se hva du klarer å trylle frem av det:-)

    Klem

    SvarSlett
  7. Liker det stoffet asså:) Skal jammen ta en tur til Åhlens ja:) takkf or tipset, Barbro:) Og gratulerer til 5-åringen:)
    Klem Trine:)

    SvarSlett
  8. Det blir vel noen kunstneriske bilder fra deg, tenker jeg:)

    SvarSlett
  9. Stilig! Et skjørt hørtes flott ut! :-) Eller en laaaang duk! Jeg vet i allefall nå hvilken butikk jeg "tilfeldigvis" skal forbi i morgen ;-)

    SvarSlett
  10. Aiai! Nydeleg stoff! Kan bli til kva som helst dette! Men eit skjørt hadde jo vore råstilig... :)

    SvarSlett
  11. Jeg gikk altså "tilfeldigvis" forbi Åhlens i dag, men der fant jeg ikke igjen stoffrullene. "Nei, nå må du til Oslo for å få metervare. Bare de største butikkene som har det", var beskjeden jeg fikk i kassa. Nedtur! :-(( Men jeg fant da et par søte kjøkkenhåndklær i stedet ...

    SvarSlett