fredag 5. oktober 2012

Svart og hvitt og sånt

Nå har det vært litt mye pasteller og litt søtt i det siste på bloggen synes jeg, men som så mange andre så er jeg også ganske hektet på svart/ hvit, striper og grafiske mønstre. Muligens en smule bloggehjernevasket?? Akk, ja, det ville i så fall ikke være første gangen...



Stripestoff fra Åhlens skal bli til pute og julepynt faktisk. I år går vi for litt kul julepynt, tradisjonell og kjedelig som jeg vanligvis er. Store stripestjerner skal få pryde hjemmet til familien Hansen/Johansen i år. Muligens. Tradisjoner er vanskelige å bryte:-)


Harlekinprint laget i Photshop venter bare på ramme før det skal henges opp. Svart/hvittprint med grafisk mønster på veggen er tross alt et must når man er interiørbloggedame... Lekkert dandert oppå en bildelist of course.




Det er vel heller tvilsomt om de søte små i huset deler den samme begeistringen for svart/hvittprint, og fireåringen i huset synes nok bildet av dinosauren fra Vil Vitesenteret var mye kulere før mamma klusset den til Photoshop...


Ha en riktig god helg!


8 kommentarer:

  1. Stilig med svart & hvitt :)
    Men pasteller er søtt det og da ;)

    God helg!
    KLEM

    SvarSlett
  2. Black and white slår alltid an:)
    Men tradisjoner er vondt å bryte ja;-)
    Fin fredagskveld:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei Barbro!

    Svart og vitt er veldig lekkert syntes jeg og du gör alltid bildene så fine så allt blir så fint, skulle önske jeg var like flink. Men nå er jeg i gang og blogger igjen så jeg får vel bli flinkere med bilder. Ha en fin fin helg! klem Rachel

    SvarSlett
  4. I`m loving it! Og den julepynten gleder jeg meg virkelig til å se :)

    Riktig god helg, Barbro!
    Klemmer fra Fransen

    SvarSlett
  5. Kjempelekkert - gleder meg til å se julepynten:)

    Ønsker deg en finfin helg:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  6. Imponerande heimelaga prints! Skulle ynskje eg hadde ånda nok til å sette meg ned og lære meg meir av photoshops goder.

    Ha ei fin helg - og ein deilig ferie!

    SvarSlett
  7. Svart og hvitt er kult, men syntes pasteller er det fineste i verden..hehe ;-) Gleder meg masse, masse til å se julepynt!! :-)

    Gina

    SvarSlett
  8. Måtte bare si et hei etter å ha tråkket en liten runde hos deg i kveld. Herlig å se så mange flotte prosjekter på gang. Tingene du har lagd av den gamle duken var favoritter så langt, og printene er knalltøffe :)

    God kveld i stugu fra Huldra :)

    SvarSlett