søndag 18. desember 2011

Hyssinggirlander


Jeg ville ha det litt mer julete på den ene stueveggen og laget en hyssinggirlander med julepynt. 

Morsomt og fort gjort å lage. Og her kan man jo fint bruke julepynt som man kanskje ikke helt vet hvor man skal gjøre av.

Sånn som denne søte eggevarmerluen her. Ja, egentlig er det ikke så nøye om alt er like julete heller. 

Henger man på litt julepynt innimellom, eller slenger på noen kongler, så blir det en julegirlander likevel.

Dagens lille julepynttips herfra:-)

11 kommentarer:

  1. Så yndig og fint!

    Takk for tipset;o)

    God søndag til deg!

    Solklem

    SvarSlett
  2. ikke dumt:)

    ble julete nok da:)

    fin fjerde søndag:)
    klem ellemell

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Prøver igjen.....gikk litt fort :(

    Koselige bilder og et flott tips det her...
    Ønsker deg en fin søndag

    Klem til deg

    SvarSlett
  5. Det var lurt. Det vert alltid litt småting eg ikkje veit kvar eg skal gjere av.

    SvarSlett
  6. Så skjønt!!
    du må ha en fin søndag! tenk det er siste søndag i advent! det har gått så fort!

    Mange klemmer fra meg =)

    SvarSlett
  7. ich liebe ihre dekoration!!! einen schönen 4. advent, loebe grüße, angie

    SvarSlett
  8. Kjempekoselig;)
    En slik har jeg og, på speilet i stuen;)
    Hadde laget noe hengegreier, og det er begrensa hvor mange håndttak vi har i huset til og henge pynt på, hehe;)

    Er så koselige de bambiene ♥

    Ha en fin kvel!

    Klem Line

    SvarSlett
  9. Så fint du har gjort det!
    Er ikke så mye som skal til...
    De søte bambiene da... *herlig*

    Mange klemmer!

    :)

    SvarSlett
  10. Takk for tips, veldig lurt, kanskje jeg hermer..
    Klem Linn

    SvarSlett
  11. Så søt den er!
    Skikkelig fin var den:)

    SvarSlett