fredag 28. mai 2010

Endelig i mål


Det ble jammen meg litt Greengate inspirerte saker i dag og. En klovnedame i Greengatestil så dagens lys i løpet av de små formiddagstimer. Og endelig fikk jeg tatt i bruk rammene fra Bruka. 



Litt dype rammer med passepartout, ikke helt ulike Ikea sine boksrammer. Kjempefine, spør du meg:-)



Et lite hjerte med maskinskrevet skrift ble det også. Jeg prøvde meg med løkkeskriften på symaskinen først, men det ble litt vel snirklete og uleselig. Når både eldste sønnen og nordlendingen trengte 10 forsøk på å lese at det sto englebarn, så droppet jeg løkkeskriften. Da ble det istedet store, litt kjedelige bokstaver, men man trenger ihvertfall ikke være noen skriftekspert for å tyde det:-)

Dermed var jeg i mål, og klar for morgendagens sommermarked. Så nå kan jeg ta helg med god samvittighet:-)

God helg!

20 kommentarer:

  1. så fiiint bilde med den klovnen !! :o)

    SvarSlett
  2. Fine, fine bilete, og nusseleg hjarta:))
    Du er så utruleg dyktig Barbro.
    Masse, masse lukke til med sommermarkedet!!!

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder Barbro:-)
    MASSE lykke til!
    Klem ,Hege.

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder og lykke til i morgen..

    Ha en fin fredag

    Klem

    SvarSlett
  5. Jeg kjøper det klovnebildet om ingen andre har vett til å gjøre det! Lykke til på markedet :0)

    SvarSlett
  6. Skal si du har rekkt og göre mye fint til markedet. Håper og tror du får mange kunder. Hvem kan motstå disse nydelige sommer farger?
    Önsker deg en kjempe fin helg, själv skal jeg jobbe men det er helt ok. Stor klem til deg!

    SvarSlett
  7. Å disse figurene du lager er så flotte. Klovnen i rammen var bare lekker. Tusen takk for komentaren inne hos meg. Det er så utrolig hyggelig å få respons. God helg til deg :) klem fra Merethe

    SvarSlett
  8. Lykke til på marked!
    Morro å stå med så masse fint.
    Ha en flott helg, Barbro, med masse god samvittighet!

    SvarSlett
  9. Veldig fint det bilde ditt...*smiler*....
    Ha en god helg!
    Kos deg på marked,
    klem :O)

    SvarSlett
  10. Sååå flotte bilder! Skulle visst ha vært i nærheten av dette sommermarkedet:o))) Du er bare rådyktig min venn. Alt blir jo like flott!
    Ha en flott helg.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  11. Nydelige bilder!!! Skulle ønske at jeg skulle på det sommermarkedet

    Ha en fin kveld, vennen!

    Klem

    SvarSlett
  12. Lykke til i morgen! siste innspurt her også... Gleder meg til å treffe deg igjen! Ha en fin helg:) Klem

    SvarSlett
  13. Hei Barbro! Ønsker deg lykke til på marked. Tipper du får god avsetning på alt det lekre du har laget.

    SvarSlett
  14. Ville bare ønske deg lykke til i morra på sommermarkedet ;-)

    SvarSlett
  15. Masse lykke til i morra!

    SvarSlett
  16. De bildene og hjertet var superlekkert.

    Det går helt sikkert flott på markedet. Jeg krysser fingrene for dere.

    Klem

    SvarSlett
  17. Nydelige bilder du lager. Skulle ikke hatt noe imot å hatt et par stykker. Tar du imot bestilling eller?

    Ønsker deg masse lykke til på markedet, og satser på at du får solgt alt du har laget. Ha en trivelig helg, klem.

    SvarSlett
  18. Nydelige bilder og hjerte! Lykke til med sommermarkedet! Håper du får godt besøk og selvsagt masse salg.

    SvarSlett
  19. Lykke til med markedet, gleder meg til rapport.

    SvarSlett
  20. Ja, bildene var utrolig flotte, og de kommer sikkert til å bli revet bort på markedet! God helg, pass på deg selv! :-))

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett