mandag 12. april 2010

Randikjole og awarder


Flotte Randi har sydd seg nok en lekker kjole. Og det er som er litt stas er at hun også denne gangen har dekorert med et lite tekstilbilde som jeg har laget.


Randi ønsket seg et englebilde som skulle se ut som en slags tatovering. Og sånn ble altså Randis engletatovering seende ut på overarmen.


I tillegg ønsket hun en tekst på kjolen som jeg hadde brukt i dette tekstilbilde jeg hadde laget tidligere.




























Jeg fikk i oppdrag å sy teksten på små tøybiter som Randi har sydd bakpå ryggen på kjolen. Artig, ikke sant? (Alle bildene over er lånt fra Randi´s scrappeloft)






Jeg vil også gjerne få takke Hege med den inspirerende og fine bloggen La ville de Mille,
                                            Stubbetufsa som er en herlig nordlending med en veldig koselig blogg,
                                            og Heidi med den kreative og flotte bloggen Heidis kreative sider

for hyggelige awarder! Setter stor pris på både de og dere:-)

17 kommentarer:

  1. Du er bare kjempeflink!:-)
    Tar du mot bestilling på engle-bilder..?
    - hadde vært gøy å sy en kjole til meg selv med et sånt et..!:-)
    Ha en nydelig dag Barbro:-)
    Klem,Hege.

    SvarSlett
  2. Så nydelige detaljer på kjolen - artig at du viser fram hvordan bildene dine blir brukt :)

    SvarSlett
  3. Kjempe fin kjole og flott tekst og bilde.
    Håper det går bra med deg nå.
    Ha en flott mandag

    Klem

    SvarSlett
  4. Den kjolen vekker garantert oppmerksomhet.

    Tøft både med bildet og teksten.

    Klem

    SvarSlett
  5. Så fin kjolen ble med englebildet ditt! :) Du er så flink!

    Ønsker deg en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  6. Nydelig kjole, med kjempetøff tatoveringen. Håper du har det bra :)

    SvarSlett
  7. Kjære Barbro. Jeg holdt på å dette av stolen og lo meg skakk da jeg leste din oppfordring om å legge ut inspirerende bilder fra hagen vår. Den er nemlig ikke særlig mye å se på, ingen av oss liker hagearbeid. Men i år har vi iallefall bestemt oss for å få skikkelig bra plen igjen. ☺

    SvarSlett
  8. Morsom idé, og kjolen ble kjempefin!

    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  9. Gratulerer med awardene!

    Så flott kjolen ble...kjempetøff "tatovering", artig med skriften også, så kreativt!

    Ønsker deg en fin ny uke, stor klem

    SvarSlett
  10. Tusen takk for at du ville lage den flotte engelen og sy teksten:) Har fått mange positive kommentarer;) Ha en fin kveld;)

    SvarSlett
  11. Så flott den kjolen ble!!
    Akkurat slik en skikkelig engeltatovering skal være :))
    Flott med ordene på ryggen!!
    At kjolen er sort understreker tøffheten ytterligere. Kontrastene skaper balanse, det der ble finfint!!
    Og gratulerer med award Barbro!
    Men så er du makaløst dyktig altså!!
    Ønsker deg en strålende uke videre!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  12. Kul kjole, ja, så på den inne i Randis blogg.
    Og grattis med velfortjente awarder!

    SvarSlett
  13. Dette ble jo en unik og tøff kjole!!

    SvarSlett
  14. Denne ble helt rå...... Og ingen har maken, det er det flotteste av alt synes nå jeg.

    SvarSlett
  15. Så kult det ble med den teksten bakpå ryggen!!! Og engletatoveringen var nydelig!! Kanskje du kan bli tatover i ditt neste liv?!?!

    Klem!

    SvarSlett
  16. Både engel og kjole er råstilig!
    Likte godt historien om plommetremannen også, kommer han bare inni hagen sånn uten å snakke med hageeierene altså?!_!

    Håper du har det bra! Miraklem.

    SvarSlett
  17. If you aгe а Coder you candevеlop a game and Sell it mеant to bе humbled down Hеre.

    SvarSlett