onsdag 15. august 2012

Supersøte papirbåter


Jeg kom over disse søte papirbåtene på bloggen til Susi, og syntes de var et supert tips til en barnebursdag. Susi er en stor Greengate fan, så det er ikke vanskelig å gjette hvor papiret kommer fra. Inne hos Susi finner du også link til bretting av papirbåter, i tilfelle det skulle ha gått i glemmeboken.

Fyll de med godteri og sett på en liten flaggvimpel, så gjør de nok lykke i et barnebesøk.

Skulle du ikke ha sansen for pasteller, så fins det jo all verdens papirvarianter å boltre seg i. Hadde sikkert vært kjempetøffe i en piratvariant og:-)



7 kommentarer:

  1. Kjempe søte......flotte farger.

    Fin kveld til deg

    Klem

    SvarSlett
  2. Utrolig søte godterskåler for et barneparty:)
    Husker godt at min mamma lagde slike til oss,
    men ikke så fine som disse da:)

    Ha en fortsatt fin kveld:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  3. Heeeerlig tips til barnebursdag - noterer meg dette ja ♥

    SvarSlett
  4. Herligt tips du kommer med,de var så fine:)eg har ei som snart har bursdag så eg noterer meg all inspirasjon som eg kan få,har så lyst å lage det stilige bordet med pynt og alt:)
    Ein flott kveld til deg!
    Klem fra Lillian:)

    SvarSlett
  5. Dette var ein kjempegod ide, og så stilig med vimplar på dei. Dette skal eg prøve, trur eg må inn på den linken, det er nokre år sida eg bretta papirbåtar:-)

    SvarSlett
  6. Tak for de du linker til min side, er bare glad ved i kan bruge ideen med de søde skibe.

    H´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlett