mandag 6. august 2012


Nydelig brudebukett laget av bruden selv
Helgens bryllupsfeiring gikk over all forventning, og brudeparet selv var strålende fornøyd. 


Utendørs vielse er jo et sjansespill sånn værmessig sett, men ikke en dråpe regn falt under den nydelige seremonien. Og jeg som alltid har ment at det være orgelspill i et bryllup, kan bare konkuldere med at saxofonspill kan være skikkelig høytidsstemt det og.

Etter en liten regnskur under middagen, viste igjen været seg fra sin beste side og kaffe og kaker, og diverse sterkere saker ble konsumert utendørs.


Tiden fløy, og plustelig var festen over...

Det var nesten litt vemodig å ta pynten av bordene og pakke ned partyteltet, men jeg var så heldig å få disse fine vasene med blomster i av bruden, som takk for hjelpen, sånn at jeg fremdeles kan ha litt bryllupsstemning her hjemme:-)


10 kommentarer:

  1. Ååå sån ein nydelig brudebukett,elsker rosa:))
    Så flott at alt gjekk så flott og at det blei Opplett resten,synest slike bryllup virker så romantiske:)

    Ei flott ny veke til deg!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Så hyggelig at dere lånte bort verandaen deres, og så flott det var dekket. Bra at været også stort sett var bra.

    SvarSlett
  3. Nydelig fin bukett........og så fint det ble i teltet. Godt at været holdt seg også fint
    Ønsker deg en fin uke start

    Klem til deg

    SvarSlett
  4. Virkelig vakker bukett, og så skjønn borddekking og plassering. :) Det ble virkelig vellykka!

    SvarSlett
  5. Så vakkert! Nydelig bukett, herlige farger :)
    Godt at dagen ble en fest!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  6. Såååå lekkert!
    ..jeg bare sitter her o drømmer meg vekk i bildene dine jeg;)

    Flott uke til deg!
    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  7. Nydelige bilder! Og elsker peoner!
    Ha en fortsatt fin kveld :)
    Hei fra Eva

    SvarSlett
  8. Å, så vakkert ღ Nydelig brudebukett, og så fint
    pyntet - herlige farger ღ Har sittet å tittet
    nedover her hos deg på innleggene og bildene og
    bare kost meg :) Flott bidrag også hos NIB....
    Ønsker deg en fortsatt fin uke, stor klem fra
    Mette :)

    SvarSlett
  9. Dette er det vakreste av det vakreste. Du er jo helt utrolig. Tenk å stille hagen til disposisjon. Det ble veldig fint. Helt passe til din stil. Nydelige blomster. Brudebuketten var nydelig: )

    SvarSlett
  10. Så herlig. Det ser jo helt nydelig ut :)

    SvarSlett