fredag 24. august 2012

Butterfly, butterfly - og en kakebokvinner


Sommerfugler er jo så utrolig vakre, og de gjør seg godt som motiv for tekstilbilder og. Sommerfuglen er applikert på et malt bomullsstoff, og sydd på med quiltefoten. Da får du en røffere søm med mer bevegelse, og det liker jeg godt:-) Det blir nesten litt som å tegne.


Vanligvis pleier jeg å sy sommerfuglene bitte små, men gøy å gjøre en kingsizeversjon og.

Så kanskje jeg lager en til når jeg først er i siget, som veslesnuppa skal få på kjolen sin?


Og før jeg glemmer det, så har jeg trukket vinneren av kakeboken. 
Vinneren er:

Laila (Mail er sendt:-))

Gratulerer!

Ha en riktig god helg alle sammen!


9 kommentarer:

  1. Du har virkelig en egen stil på det du lager. Vakkert!

    SvarSlett
  2. Så flink du er, det ser jo ut som om du har malt det :)
    Nydelig var det !

    God helg du også :)

    SvarSlett
  3. Kjempefint!
    Du er jo rene kunstneren du! :)

    God helg!
    KLEM

    SvarSlett
  4. Du er så flink til å lage ting altså;)
    God helg til skjønne deg;)

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  5. Nydelig! Du ER en kunstner!

    SvarSlett
  6. Vakker sommerfugl!Lommeposen i forrige innlegg var også super, veldig praktisk.

    SvarSlett
  7. Så nydelig sommerfugl! Nå er det lenge siden jeg har vært på bloggbesøk. Har scrollet meg nedover og lest de siste blogginnleggene dine. God helg :)

    SvarSlett
  8. Sommerfuglen var kjempefin. En stund siden jeg var innom her nå så skal lese meg nedover. En kikk bortpå stueveggen min hvor et bilde fra deg (har to fra deg da...) henger fikk meg til å klikke meg inn :-)

    SvarSlett