lørdag 16. oktober 2010

Fargerike puter


Putestabelen vokser sakte, men sikkert, og for ikke å irritere nordlendingen unødvendig har jeg flyttet enda flere puter inn på barnerommet. For ungene vet ihvertfall å sette pris på putene:-)


Siste tilskudd på putefronten er en hjemmesydd lappepute av Tilda- og retrostoffer som enkelt og greit knyttes sammen med sløyfebånd i bunnen.


Kan ikke skjønne at ikke mannfolkene deler vår begeistring for deilige, fargerike og myke puter... 


Tekstiler er jo dessuten en billig, dekorativ og effektfull måte å endre interiøret på - uten å involvere mannfolkene.


Så egentlig burde de bare være glad for hver ny pute som kommer inn i huset:-)


24 kommentarer:

  1. Jepp mannfolka burde være glad for at vi gjør det koselig!:-D
    Nydelig lappeteppe på senga - blir i god humør av det:-)
    Ha en fin, fin lørdag B,
    klem Hege.

    SvarSlett
  2. He, he, enig med deg der!

    For en herlig gjeng fargerike og fine puter:)

    Liker blandingen av nye og gamle stoffer.

    SvarSlett
  3. Tihi, "mannen" i huset her eeeeelske puter, så det ska gå greit her tenke eg :o)

    Hærlige, "mjuke" fargar du har der altså! (ja, eg like det og ;o))
    Flotte puter godsnuppå trylle fram!

    SvarSlett
  4. Flott pute samling i glade farger. God helg.

    SvarSlett
  5. De var kjempefine, både putene, teppet, ja hele rommet. Der skulle jeg gjerne ha bodd.
    Ha en fin helg, hilsen Mymlen

    SvarSlett
  6. Kjempefine puter!! Får virkelig lyst til å slenge seg nedpå, og det må da nordlendingen ha sansen for???..gubben min hadde ihvertfall lagt seg lett ned:D
    Kos deg og klem fra meg;)

    SvarSlett
  7. Et lite puteparadis. Herlig! :)

    SvarSlett
  8. Så mange flotte puter i alle mulige farger og varianter.

    Ha en fortsatt fin høstdag.
    Marianne

    SvarSlett
  9. Såå flotte puter,FOR en fantasi du har. Klem Mette.

    SvarSlett
  10. Så mange fine puter,
    og et veldig fint teppe!

    Jeg skal sy flere babytepper, bare jeg får pakket ut symaskinen min igjen..*ler*

    Ha en fin ettermiddag,
    klem :O)

    SvarSlett
  11. Så nydelige puter du har laget, og jeg er helt enig man kan aldri få nok puter.

    Ønsker deg en fortsatt fin helg med hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett
  12. Nei mannfolk og puter hører ikke sammen. Her i huset havner de på gulvet når de setter seg. Ja ja alle kan ikke være like. Ønsker deg en fin helg

    SvarSlett
  13. Fargerikt og flott!!!! Kjempekoselig rom :)

    SvarSlett
  14. Man blir jo sa glad av disse fargene!!! Nei, manfolk skjonner seg ikke pa puter - i alle fall ikke mine!

    forsatt fin lordag
    Klem Mette

    SvarSlett
  15. Flotte og fine puter. Fine til å kaste på mannfolk som ikkje liker puter også! ;)

    SvarSlett
  16. Så mange fine og fargerike puter;-) Ha en fin lørdag videre.

    SvarSlett
  17. Heisan..

    Så fine puter dyr syr i herlige glade farger!
    En skikkelig bukett med godbiter du har samlet på rommet... ha en fin kveld:)) Klem

    SvarSlett
  18. Du er så flink! Blir aldri helt sånn når jeg skal sy. Sydde en gardin i går kveld. Det ligger åtte igjen og venter. Tenker vi er ferdig med vintergardinene i mars en gang, da...

    SvarSlett
  19. Her blir det putekrig ;) Så fint det ble på barnerommet med alle de flotte putene.

    Ha en god helg! Klem

    SvarSlett
  20. Menn har bare ikke skjønt det med komfort :)

    Skjønne puter -gjør seg godt også på barnerommet..

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  21. Graadig fine puter Barbro! Det er bare aa innse at menn sjelden skjoenner seg noe saerlig paa denslags, saa derfor trenger man ikke ta noe saerlig notis av hva de mener om det.

    Alle dere bloggejenter som syr og syr, pute etter pute, og vimpelrekke etter vimpelrekke, jeg lurer ofte paa hvor alt sammen ender opp?? Men jeg ser jo at barnerom er en fiffig loesning paa det problemet! Noen opererer med sesongfarger, og skifter ut pledd og putetrekk tilpasset de fire aarstider. Imponerende, men dit kommer jeg aldri, det er det bare aa innse. ;)

    Fin soendag til deg!

    SvarSlett
  22. WHAUUUUUUUUUUUUUUUUUUU :o)))))))))))

    Vlaďka

    SvarSlett
  23. For en fantastisk fargerik haug med puter!

    SvarSlett