fredag 5. mars 2010

Mailegkanin, sengetøy og Norgesgass



Klarte ikke å glemme lille, søte Mailegkaninen fra i går. Drømte til og med at den kom løpende etter meg og tryglet om å få være med meg hjem... Så jeg trosset ubrøytede gangveier, og vasset avgårde i et hav av snø og håpet inderlig at den ikke var solgt. Og lykken sto den kjekke bi - for der satt lille kaninjenten, på nøyaktig samme sted som i går, og bare ventet på meg:-)


I etasjen over fant jeg nytt sengetøy


som matchet Mailegjenten, så jeg tror jammen hun må få bli med i sengen natt og:-)


Til og med på Fretex hadde jeg flaks og fant flere Norgesglass. Disse skal brukes til oppbevaring av perler og andre duppeditter på ungene sitt rom. For mor har store planer om å få ordnet og shinet på rommet til de søte små. Det trengs!


Tenker det dukker opp hybelkaniner på størrelse med Mailegkaniner der oppe!

Ønsker alle sammen en riktig god helg!

23 kommentarer:

  1. SÅ SØT....ALLE skal visst ha EIN SLIK KANIN...
    Du og dine må ha en deillig helg!!!

    SvarSlett
  2. Så heldig du var!
    Det var gøy, og så søt :)
    Jeg har så sansen for norgesglass ❥❥❥
    En aldeles lekker header Barbro, du er helt rå på de bildene!!
    Ønsker deg en strålende helg!
    Stor varm klem fra Lokki

    SvarSlett
  3. Så søt kanin du har fått deg da:) Hjerterom har mye fint, det er jeg ening med deg i. Vakker header du har nå, du er så flink til å lage de bildene:)

    God helg til deg!

    SvarSlett
  4. Nydelig kanin-frøken. Jeg har tenkt å pusse opp et soverom i helga. Gru-gleder meg :)

    SvarSlett
  5. Å den var søt.En slik vil jeg også ha.
    Norges glass er jo kjekt til det meste.
    Ha en fin fredag.
    Klem

    SvarSlett
  6. Blir mer og mer overbevist om at jeg må ta en tur på Hjerterom snart. Godt å se at du fant noe på Fretex, trodde at jeg snart hadde tømt butikken for Norgesglass.

    Ha en fin fredag, vennen!

    Klem

    SvarSlett
  7. Hi, hi Barbro - enkelte ting rooper veldig høyt på meg også:-)
    Den dagen mine hybel-kaniner får NAVN - da flytter jeg,he he!!
    Nyydelig header - er det bildet du sydde fra andre dagen..?
    Tuusen takk for fine komplimenter ang. kjolen til Mina , blir så rørt:-)
    Ha en fin helg vennen , kos deg!
    Klem,Hege.

    SvarSlett
  8. Det var godt du hørte at den ropte på deg,Barbro.Søt kanin med flotte klær. Ønsker deg en god helg.Klem

    SvarSlett
  9. Der ble det mer shopping, ja...
    Grattis med ny header, forresten!
    God helg!

    SvarSlett
  10. Gratulerer med kanin, sengetøy, norgesglass og ny header. ☺ "Alle" finner norgesglass på Fretex, men jeg har ikke sett snurten av slike jeg. Får klare meg med alle plastboksene til rotet. Fin fredag!

    SvarSlett
  11. Søt kanin! Skummelt når en slik skapning forfølger en i drømme... ;)

    Ha en god helg, klem!

    SvarSlett
  12. Nydelig kanin, og lykke til med rydding!!

    En fin helg til deg :)

    Klem fra Anett :)

    SvarSlett
  13. Ja, Mailegene er og blir skjønne! Ha en flott helg, Barbro! Klem Heidi

    SvarSlett
  14. Så moro,Barbro!! Mailegkaninene er bare supersøte!!
    klem og god helg

    SvarSlett
  15. Uff - det er farlig med ting som roper på oss. Både i drømme og i live. Søt var den uansett. Men blir kanskje litt bekymret over at nordlendingen må sloss om plassen i senga med en kanin:-)
    Norgesglass er geniale. Jeg bruker dem mest til sytingene.

    SvarSlett
  16. Den var sannelig lekker den kaninen, og sengetøyet også. Skal det være, så skal det være.

    Tror jeg må begynne å gå på Fretex igjen. Det er lenge siden jeg drev med den trafikken.

    Klem

    SvarSlett
  17. Så godt å høre at "kaninen" fikk et godt hjem.
    Det er noe til deg på bloggen min.

    God helg! Miraklem.

    SvarSlett
  18. Hi Hi, må ha bare må ha;) Hadde bare hybelkaninene mine vært så søte så:)

    SvarSlett
  19. Så søt kanin! Forstår godt at du bare måte ha den. Jeg hamstrer også Norgesglass, bruker de til det meste.
    Ha en flott søndag!
    Klem : )

    SvarSlett
  20. Åh, herlige Maileg kaninen - sååå skjønn!!! Som så mange andre har jeg forelsket meg helt i disse tøykaninene. Enda har ikke en slik flott kanin flyttet inn hos meg, men tror kanskje det kommer til å skje... På lanseringen av Interiørguiden var jeg så heldig å vinne et påskeegg fra Maileg, skjønt det også!

    Fortsatt fin helg til deg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  21. Å hellemåne for en snuskete kanin! Skjønner godt at den ble et bare "MÅ HA" prosjekt! Norgesglass er supre greier... mine er også flittig brukt!
    FOR et nydelig englebilde du har laget på headeren din... du er magisk på slike aplikasjoner!!!
    klem i natten fra Vibekke

    SvarSlett
  22. 이 게시물은 누군가가이 놀라운 것을 이해할 수있을만큼 충분히 훌륭하며, 모든 사람들이이 흥미로운 것들을 고맙게 생각할 것이라고 확신합니다. 먹튀검증

    SvarSlett
  23. I think that thanks for the valuabe information and insights you have so provided here. 먹튀폴리스

    SvarSlett