tirsdag 11. juni 2013

Vi hadde litt igjen på en tilgodelapp hos Living som måtte brukes opp. Når man er ute og handler med nordlendingen så bør det imidlertid gå fort. Derfor ble det nærmest på impuls at jeg snappet med meg noen solstoler i retrostil.


Men noen impulskjøp er faktisk gode, og både små og store var strålende fornøyde med stolene. Nordlendingen og ungene benket seg i garasjeåpningen da vi kom hjem, og det eneste som manglet var grilldressene...

Jo mer jeg ser på solstolene, jo mer liker jeg de. Jeg får nesten litt flaschback til sommerferiene våre på 70- tallet:-)



Ha en fin kveld!

5 kommentarer:

  1. Herlige stoler! Gult er kult:-)

    SvarSlett
  2. Er slike stoler virkelig å få tak i - det ante jeg ikke. De minner om litt svunne tider, og det skulle ha vært kjempefint å ha slike nok en gang.

    SvarSlett
  3. De var jo riktig så sommerlige og fine ♥

    SvarSlett
  4. Herlige stolar og nydelige sommarbilder du har i dag. Får litt flashback av stolane ja......

    Ønske deg ein superfin onsdag, klem.

    SvarSlett
  5. De stolene digget jeg! :)
    Har en fin giveaway på gang for barn. Velkommen inn! Ha en fin dag! klem, Veronika

    SvarSlett