torsdag 20. juni 2013

I en sofa fra Ikea...

Det er sikkert noen som husker at jeg helt på impuls malte stueveggene for noen uker siden. Jeg fikk det for meg at de sikkert hadde blitt grådig fine i grå, og siden jeg har særdeles lav impulskontroll når det kommer til innvendige fornyelser, ja, så ble de grå:-)


Og litt på impuls ble det ny sofa da vi var på Ikea forrige uke, selv om vi har ønsket oss det en stund altså. Aller først hadde vi nemlig en hjørnesofa, men så syntes vi det var så grådig upraktisk. Så ble det toseter og treseter istedet. Mye mer praktisk. Helt til nå. Nå har vi nemlig funnet ut at hjørnesofa er ufattelig praktisk. Forstå det den som kan...

Og det beste av alt var jo at den passet grådig godt til de nymalte veggene. Litt flaks skal man da ha:-)

6 kommentarer:

  1. Oj,når jeg leste dette .. følte jeg at det var meg selv som skrev det.. hehe.
    Det har blitt kjempe fint hos deg.
    Ha en fin kveld.
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Så nydelig den gråfargen blei på veggene og så godt sofaen passa til:)
    Ønsker deg ein fine kveld!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Lekkert med grått på veggene.Sofaen er flott. Det ble fint i stua nå
    KlEM

    SvarSlett
  4. GRÅDIG bra at alt passet så fint sammen:-D Det ble knallfint! Gråfargen på veggen var nydelig!

    SvarSlett
  5. Litt flaks skal man ha. Og grådig lekkert ble det med både vegger og ny sofa.

    SvarSlett
  6. Flott sofa,det ble lekkert
    med grå vegger også.:) Likte
    gyngestolen din og.
    God helg fra meg.
    Klem.

    SvarSlett