onsdag 19. juni 2013

Sommergaver


Jeg synes det er en fin gest å gi en liten oppmerksomhet til de som tar vare på barna våre i barnehagen og på skolen og SFO. De gjør en kjempejobb.

Det er jo ikke alltid så lett å finne på ideer til sånne smågaver, men jeg pleier ofte å gå for en spiselig variant:-) Da slipper man at det bare blir stuet vekk i et skap. 

På Åhlens har de mye deilig godteri i fristende farger og delikate farger. Fint å pakke inn i cellofan eller legge oppi en fin og sommerlig boks. (Boksen over er funnet på Traktøren på Lagunen.)


Søt flaske med lemonade og kjeks fra Kremmerhuset blir også en koselig sommergave. Og innpakket i cellofan med sløyfe og blomsterpynt så blir det jo litt ekstra schwung over det:-)























                  Sånn. Da var alle gavene til de ansatte i boks:-) Ha en fortsatt fin dag!

7 kommentarer:

  1. Søte gaver :)
    Sikker på at de vil falle i smak.

    SvarSlett
  2. Så søte og fine gaver,dei fallet nok i smak❤
    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Å så lurt og herlig!!!!
    Det hadde jeg blitt superglad for....å de fargene da.....sukk så skjønt!

    Ha en flott kveld.

    Klem Camilla :))

    SvarSlett
  4. Så snill og omtenksom du er! De marshmellowsene så nydelige ut.....:)

    SvarSlett
  5. Herlig sommergave det ♡
    Heldige de som jobber i barnehage:))
    Men så gjør de en god jpbb og da, vel fortjent!

    Ha en fin fin kveld:)

    SvarSlett
  6. Så herlege gåver! Om ikkje ein har fått med seg at det er sommarferie, så får ein det når ein opnar desse! Nydelege fargar. :)

    SvarSlett
  7. utrolig skjønne gaver, og så fint innpakket i cellofan. Nicholas begynner på skolen nå til høsten og da blir det en liten oppmerksomhet på de voksne på avdelingen, og din ide tror jeg at jeg kaster meg over:-)

    SvarSlett