søndag 9. juni 2013

Jovisst ble det utebursdag:-) Solen skinte fra skyfri himmel i dag morges, og utpå ettermiddagen ble det riktig så godt og varmt. Dermed var det bare å benke seg ute og få på sommerkjolen.


Jeg må jo si at jeg var spesielt fornøyd med bursdag utendørs da popcornet kom fram...


En solrik dag gjorde at vi fikk testet ut den nye parasollen også. Den brune parasollen vi hadde tidligere ble kjøpt opp av naboen. Siden jeg ikke er spesielt glad i brunt, så var jeg meget fornøyd med det salget:-) Nordlendingen syntes imidlertid jeg solgte parasollen altfor billig, men jeg hadde da slett ikke tenkt å la en sjanse til å bli kvitt brun parasoll gå fra meg. Og nå har jeg endelig fått meg en grå parasoll.

Litt bordpynt må man også ha selv om man er utendørs, og rett før helgen var jeg på det hemmelige stedet mitt rett oppi gaten her og plukket liljekonvaller. Jeg trodde det lille liljekonvallstedet mitt hadde røket med i forbindelse med Bybanearbeidet, men jammen sto det ikke en fin bukett mellom tonnevis med grus og stein.


By the way; Vedlikeholdsfrie hagemøbler er absolutt et pluss! Bord og stoler er like fine tredje året etter at vi kjøpte de. I en lang kø av maleprosjekter, så er det særdeles oppløftende med ting som ikke trenger males:-)


Ha en fin kveld!



3 kommentarer:

  1. Dette både så og hørtes ut som en fin feiring :)
    Herlig vær og såå fint pyntet med små fargeklatter :)
    Og liljekonvall da, så vakre og den herligste duften!
    Ble litt nysgjerrig på hvor du har kjøpt de hvite vedlikeholdsfri møblene :)

    God ny uke!
    KLEM Audhild

    SvarSlett
  2. Helt nydelig! Vel overstått:-)

    SvarSlett
  3. Hei på deg - kan jeg spørre hvor du har kjøpt den fine grå parasollen din? En sånn er jeg på jakt etter også :) Du har et kjempekoselig uteområde!

    SvarSlett