onsdag 5. juni 2013


Jeg holder på å male og ordne litt ute til vi skal ha gjester i helgen. Det er alltid greit å invitere til besøk, da får man gjerne det ekstra lille puffet som trengs for å få unnagjort ting man lenge har utsatt... 


Eller ting man plutselig får lyst til å gjøre. Jeg ble så inspirert av Skjerstad sine fine steinbed, og fikk lyst til å lage meg et lite bed på berget vi har i hagen. Jeg fylte i jord i en av sprekkene i berget og plantet noen steinbedsblomster og stemorsblomster oppi. Jeg synes det ble så koselig at jeg tror jeg må putte noen blomster flere steder på berget:-)


Og jammen har jeg ikke sådd litt frø rundt omkring også. Akkurat det pleier jeg sjelden å være heldig med, men det er jo mulig det dukker opp en kornblomst eller to:-)

Maleprosjektet strandet plutselig da det begynte å dryppe fra himmelen, men jeg fikk da i hvert fall grunnet nordlendingens hjemmesnekrede hagebord (til høyre). Alle monner drar:-)

Ha en fin kveld!

10 kommentarer:

  1. Veldig fint bord! Jeg likte godt fasongen på bena.

    SvarSlett
  2. Så koselig med blomster i berget :)
    Kanskje ikke så lett at det kommer ugress heller der!??
    Her skal blomster (Ugress)beddene snart graves opp!
    Nå skal jeg satse på blomsterkasser og blomsterpotter :))

    God torsdag!
    KLEM Audhild

    SvarSlett
  3. Er så flott utenfor hos dere:)
    Herlig med slik god plass til gode venner ♥

    SvarSlett
  4. Det er så fint med slike stenbed, ble kjempeflott!:)

    Ønsker deg en god natt,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  5. så koselige bilder. Og ja hihi jeg er så enig, så mye lettere å få ting unnagjort når man venter gjester. Hage er lykke <3

    SvarSlett
  6. Det ble fint med planter i bergsprekken. Og så herlige strandbilder av barna i foregående innlegg. :) Håper vi får en varm sommer. SÅ får det bare regne litt,bare varmen er her.

    SvarSlett
  7. Nydelig! Jeg har også jobbet litt i hagen disse dager. Jeg skal hoste sommer fest for mine kolleger denne helgen!


    Stor sommer klem,
    Vicky

    SvarSlett
  8. Så fint det ble !!!
    Slike steinbed er så koselige :)
    Barna deres har den fineste lekestuen jeg vet om !
    Lykke til med festen i helgen.

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  9. Everything is so beautiful! I'm glad you enjoy this amazing outdoor space! Have a nice day !
    Olympia

    SvarSlett
  10. det er alltid like hyggelig å stikke "innom" hos deg :-)
    ( bloggen )
    alltid like flotte farger og masse inspirasjon :-)
    Takk :-)

    SvarSlett