torsdag 25. april 2013

Trendy med blonder


Blondeskjørt og blondekjoler er visstnok ganske inn i år. Det er i hvert fall min konklusjon etter å ha trålet samtlige klesbutikker på Lagunen på jakt etter vårklær. Jeg fant en utrolig søt topp til veslesnuppa hvor det var et lite felt med blonde, og tenkte at det hadde nå vært grådig fint med et blondeskjørt til.


Men det satset jeg på at jeg skulle fikse selv. Jeg fant fram en blondegardin donert av en venninne og sydde et superenkelt skjørt, klippet til kun på øyemål.


Underskjørtet som henger fast i blondeskjørtet er laget av noen opprevete blondestoff som jeg har fått av en annen venninne. Den ene biten var heldigvis akkurat stor nok til å bli et underskjørt.

Gøy med alt en kan gjøre selv:-)
                      ------------------------------------------------------------------------------------------
I made this little skirt to my daughter of an old curtain. These kinds of skirt are really trendy this year, and very easy and fun to make yourself.

4 kommentarer:

  1. Så utrulig skjønnt det blei,kreativ og flinke du:)
    Fine torsdag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Beautiful creation!So fresh, ready for summer days!
    Hugs!

    SvarSlett
  3. Den som er oppfinnsom kan få til det meste. Det gjelder så absolutt deg!
    Lekkert!

    SvarSlett
  4. Herlig! Kanskje det er motedesigner du skal satse på:-D

    SvarSlett