torsdag 18. august 2011

En liten hottentott og andre svarte saker


Sukkertøy for øyet har en ny fargeutfordring på gang, nemlig svart. Til tross for pastelldilla, så liker jeg faktisk svart, og jeg er fremdeles strålende fornøyd med at jeg stuet det kirsebærfargede bordet ned i kjelleren, og hentet opp det gamle, velbrukte og svarte bordet. Malt med svart bengalakk, akkurat som rammen på speilet.


En svart, liten hottentott har flyttet inn etter sommerferien. Den kommer fra svigermor i nord, og selv om det var veslesnuppa som spottet den ut, og som la sin elsk på den, så synes mammaen at den er ganske kul også. Nesten litt styggfin liksom. Og så klarer jeg ikke å la være å nynne litt på sangen om vesle Hoa hver gang jeg ser den...

  for han var en ekte hottentott:-)


Ellers er jeg veldig glad i svart/hvitt bilder, og nesten alle bildene mine er i svart/hvitt. 


Har du lyst til å være med i Sukkertøy for øyet sin utfordring, kan du klikke her:-)






7 kommentarer:

  1. Ja, jeg ventet på at du skulle komme med alle dine fine sorte detaljer...Liker blandingen din av de sukkersøte pastellfargene og det maskuline sorte...

    PS! Er ikke hottentott blitt et forbudt ord forresten???

    Ha en fin kveld, vennene!

    Klem

    SvarSlett
  2. Mye fint svart innimellom de fine fargene. Vi har svart kjøkkenbenk vi. Ikke så mye annet. Tror jeg. Hm. Kanskje jeg hadde funnet mer om jeg gikk på jakt..?

    SvarSlett
  3. Her var det mye fint! Lille Hoa var jo utrolig søt, men jeg er ikke like begeistret for at jeg nå har fått den sangen på hjernen. Også rett før leggetid da, du! Takk så meget ;)

    *for han var en ekte hottetott, tralala!*
    *nei, sove nå - ikke synge*
    *Hmhmhm hottentott*
    *pokker*

    SvarSlett
  4. For et fint bidrag ♥
    Så skjønn lille Hoa var, hihi;))

    Ja, ikke sant bokstavene på puten var fiiine, hihi... Jeg tenkte jeg skulle prøve meg på pulsvarmere nå og, du skjønner, jeg er ikke den raskeste dama i verden;))

    Ha en finfin fredag!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Fine svarte ting:) Jeg skal spraymale noen rammer jeg nå......svart:)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  6. Jeg tror vi har alle farger i huset, og vi har en del svart, ja.
    Er i gang på jobb, men fredager er jeg og vesla hjemme, deilig! Vi har ikke vært i Bergen, det blir antageligvis navnefest i november.

    SvarSlett
  7. Fine svarte detaljer hos deg :)

    SvarSlett