fredag 20. mai 2011

Blomster små...


Det er alltid koselig å pynte med litt friske blomster, spesielt når det er helg. Jeg laget en liten dekorasjon i går etter man-tager-hva-man-haver-prinsippet.


En fin glasskål med stett ble fylt med litt hortensia, spanske margeritter, roser, en liten peon, marikåpe og spirea,


og står nå og pynter opp inne i gjestehytten som skal innvies i morgen. Enkelt og dekorativt:-)

Ønsker alle sammen en riktig god helg!

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer om gjestehytten!




14 kommentarer:

  1. Fint med blomster, men vi har ingen blomster i hagen å ta av ;)

    SvarSlett
  2. Så fint det ble i skålen;)
    Vakre farger ♥

    Fin fredag til deg og;))

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Kjempe søt :O)) Ha en strålende helg !!! Hilsen Hege :O)))

    SvarSlett
  4. Knallfin gjestehytte! Dere har virkelig stått på: )
    Flotte blomster også.
    Så ser det ut til at dere hadde det moro på 17. mai - tross dårlig vær!!; )

    KLEM!

    SvarSlett
  5. Det er fredag, gudskjelovskvelden, og ost og kjeks her hos meg! ;-)
    God helg til deg og dine, fra Eirin.

    SvarSlett
  6. Kjempe fin....ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  7. Du tar så fine bilder!..du bruker ikke autofokus, gjør du vel? Nydelig!
    Kos deg masse imorgen!!
    Klem fra meg;)

    SvarSlett
  8. Flott bukett og hytta ble kjempefin. Likte benken med kurver.
    Ønsker deg en fantastisk feiring.
    Ellen :)

    SvarSlett
  9. Så fine blomster. Ha en fortreffelig fredagskveld

    SvarSlett
  10. ...gule, blå.
    Titter opp fra marken nå.
    Vinker til Barbro-lill
    for hun er så snill.
    ;o)

    SvarSlett
  11. Kjempefin bukett synes jeg :)
    Og så mange gode innlegg under her! Har ikke vært innom deg på ei stund...Har hatt en liten blogge-pause :) Måtte ta et lite pust i bakken etter konfirmasjon og 17 mai feiring :)
    Lykke til med festen lørdag, og god feiring!
    Klem Anita

    SvarSlett
  12. Utrolig inspirerende og gjøre noe så enkelt som ble så fin og dekorativ oppsats.Linn

    SvarSlett
  13. Dere har vært kjempeflinke. Nydelig gjestehus med flott platting. Skikkelig misunnelig på den må jeg si. Tror jammen jeg ville hatt det akkurat likedan hvis jeg fikk gjestehytte en gang:)

    Ha en strålende helg og en fantastisk fest i kveld :D

    SvarSlett