lørdag 29. januar 2011

Finito


Da var endelig de nye, hjemmesnekrete hyllene til skråveggen ferdigmalt, og det er jo klart at alle ferdigstilte prosjekter bare må blogges - til tross for oppgitt hoderisting fra nordlendingen.

Hyllene er laget av mdf plater, og de er støttet opp av skråskjærte lister. Hylleplatene har ulikt mellomrom og er også inndelt i rom, både for å romme leker o.l. i ulik størrelse/høyde, men også for å skape et mer spennende uttrykk.

Deilig å få utnyttet den håpløse skråveggen, og herlig å få mesteparten av lekene vekk fra gulvet - og ikke minst at ungene får litt bedre oversikt over hva de har. Det var mange leker som jublende ble gjenoppdaget i dag:-)


Ok, jeg innrømmer at ikke alle lekene har funnet sin plass i hyllen ennå, men det må jo se litt stilig ut når man skal ta bilde...  ( Enda mer oppgitt hoderisting fra nordlendingen)

Jeg malte både hyllen og veggen bak helt hvit, sånn at det ser ut som de henger sammen, og for å få litt ekstra lys i kroken. 

Men nå får jeg vel hive meg rundt og få stablet på plass resten av lekene:-)

Ha en fin lørdag!


27 kommentarer:

  1. Kjempefint resultat & super løsning på skråvegg plass(mangel)!
    Denne posten blir bokmerket under kategori oppbevaring :).

    Ha en flott helg!

    SvarSlett
  2. den hylla ble akkurat så fin som jeg trodde den ville bli:) Nice!!!!

    Lørdagsklem fra Trine:)

    SvarSlett
  3. Ja, det ble fint - og en super løsning på en "problemkrok".
    I dag har jeg fått et ørlite glimt av sola her nord, og det er bare heeerlig!
    Ha en fin helg :)

    SvarSlett
  4. EN flott løsning ble dette. Så klart man gjør alt for at bildetakingen skal bli best mulig :D
    Hi hi ...du skriver så artig. GOd lørdag til deg. Klem Merethe

    SvarSlett
  5. Det ble virkelig lekkert....og ikke for å snakke om praktisk:) Kjenner igjen den hoderistingen... ;-)hehe

    En fin lørdag til deg også:)

    Klem!

    SvarSlett
  6. SÅ flott Barbro - sveisent lekkert, også så gøy at ungene finner lekene på nytt :))
    Ha en glitrende helg Barbro!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  7. Fint, - og ryddig!
    Blogging er utanfor menns forstand ;). Hihi!

    SvarSlett
  8. Dette ble bare kjempe-fint! For ei heldig datter du har!
    Ha en fin lørdag!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  9. Så fint det ble, Barbro! Veldig lurt å utnytte skråvegg på denne måten! Tipper jenta di ble fornøyd!

    SvarSlett
  10. Dette ble både lekkert og praktisk.

    SvarSlett
  11. Se her ja, så fint det ble! Både dekorativt, og smart utnyttelse av plassen.
    Ønsker deg en fortsatt fin helg,
    Klem T

    SvarSlett
  12. Det ble kjempefint og dette er jo en utrolig god idè. Snakk om å utnytte plassen maks! Og kjekt for ungene at gamle leker dukket oppgi igjen, dette bli jo rett og slett et vinn-vinn prosjekt for alle parter!

    Ha en fin kveld, min venn!

    Klem

    SvarSlett
  13. Jeg hadde hele Barbafamilien da jeg var lita, artig at det er tilbake igjen :-) Det ble kjempefint! Nordlendingen bør vel være klar over at enkelte ting kanskje blir fortere ferdig nå enn før, fordi vi bloggedamer gleder oss til å vise det frem ;-)

    Riktig god helg - klem Siv

    SvarSlett
  14. hahaha, jeg ser for meg hoderistningen, det må være som å se nordlendingen jeg har har i hus hihihi

    SvarSlett
  15. Rett og slett lekkert!! Så mykje fint du/de tryllar fram!

    God helg!

    SvarSlett
  16. Av og til skal menn hverken riste på hodet eller himle med øynene *knegg*
    Synes det ble flott jeg!
    Skulle ønske det var litt antydning til byggmester Bob i min gubbe også, men neee-eei da *sukk*

    Klem

    SvarSlett
  17. Jeg gir meg ende over hvilket tempo du far ting unna med! Her gar det sa sakte, sa sakte... Det ble jo kjempefint - bade praktisk og pent! Vinn, vinn med andre ord.

    Menn har det med a riste pa hodet innimellom, ja. Vi ma leve med det. ;-)

    ha en fin sondag.
    klem Mette

    SvarSlett
  18. Klart at alt må bloggefiseres ;o)

    Flott blei det!
    Har ein award te deg inne hos meg og eg snuppa. Ein heilt nye ein :o)

    Goood helg videre!

    SvarSlett
  19. Det ble kjempefint!
    Og ja, selvsagt må det blogges. Og selvsagt må det skje før man har satt alt i hyllene, for da er det jo smikk fullt, og ikke så pent!! Helt forståelig...!!

    Fortsatt fin helg! KLEM!

    SvarSlett
  20. Lur hylleløsning. Tok seg riktig så godt ut. I vår heim går vi og venter på å flytte (ennå ikke funnet annet sted å bo, men skal flytte på oss). Derfor har vi ikke den helt store driven til å starte slike prosjekter. Gleder meg imidlertid til å få flyttet og starte på slike ting...

    SvarSlett
  21. Det ble virkelig flott. Jeg er jo innom både titt og ofte, men det er dårlig med kommenteringen.

    Nå er vi kommet til 30/1, og jeg har nettopp sjekket stemmene.

    Gratulerer så mye med seieren. Kan tro jeg er stolt på dine vegne. Hvordan skal feiringen skje?

    Klem fra mamma

    SvarSlett
  22. Så smart -og LEKKER hylle og oppbevaring :)

    Og så nydelige bambier nedenfor :)

    Ha en skjønn søndag!

    Klemmer fra Tove

    SvarSlett
  23. Kjempefint, lyst og oversiktlig! Artig med rydding i lekene, da blir det nesten som julaften og bursdag på samme dag :)

    SvarSlett
  24. Rålekkert! Og veldig praktisk:)

    SvarSlett