lørdag 3. juli 2010

Mens mor blogger...

Mens mor sitter og blogger på morgenkvisten... (og det ble mistenkelig stille utenfor)


har to små malere vært på ferde.


To veldig fornøyde malere... 
Malingen er visstnok laget av naturlige råvarer, og veldig miljøvennlig. Forhåpentligvis er den vannbasert:-)


At mor ser så glad ut, skyldes utelukkende at det var det beste bildet jeg fant i forbindelse med utfordringen jeg fikk fra Kali, hvor man skulle finne et bilde av seg selv som man er fornøyd med (fornøyd og fornøyd, fru Blom, men dobbelhaken var ihvertfall ikke synlig her...), i tillegg til å skrive seks positive ting om seg selv:

- Jeg er godt over gjennomsnitts snill
- Jeg er super rask til å strikke (men sjelden jeg gidder å gjøre det)
- Jeg lager knallgode skillingsboller 
- Jeg er rimelig god til å hoppe tau (kan hoppe dobbelsving og)
- Jeg vet og kan utrolig mye rart (som stort sett bare er nyttig når jeg spiller Geni)
- Jeg er flink til å sette sammen farger, mønstre og stoffer

Ha en fin dag!

13 kommentarer:

  1. Der var du ja!
    Det dras utover aviser i skrivende stund, brødskiver kastes rundt, og kattematen tømmes ut.
    Fint med 6 positive ting om deg - ingen ting av det kom som et sjokk....;)
    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  2. Jeg sitter også alltid tidlig søndag morgen med å gå gjennom ulike blogger.

    Stille og fredlig. Herlig: ) Jeg koser meg alltid med bloggen din. Du er en tusenkunstner!

    SvarSlett
  3. Hi,hi..det er alltid skummelt når det blir stille:)
    Men jammen godt at malingen var så miljøvennlig..he,he:)

    SvarSlett
  4. De barna, de barna. De er jo såå søte der de står, man klarer jo bare ikke å bli sint i en sånn stund :D

    SvarSlett
  5. Fine jenta!
    - og kjekt å lese litt mer om deg siden jeg ikke har sett deg hoppe tau ;-D
    SØL ja! - hittils tørka opp velling (gnidd GODT inn i sofaen) og en boks med cottage cheese utover kjøkken-gulvet !
    WEEE - hurra for en pangstart på morgenen , og (nesten) like blid !
    Ha en fortsatt fin(sølefri) dag,Klem Hege.
    PS! Sønnen min gjorde det veldig bra(*stolt*!)på fotball-cup,
    men det førte til at vi måtte bli lenger. Og veska bare ligger der...

    SvarSlett
  6. Så flotte bilder av dere alle tre!
    De små så godt fornøyde ut de også etter sin arbeidsøkt:D

    Nyt søndagen og klem fra meg;)

    SvarSlett
  7. Sa koselige bilder! De skal tidlig krøkes som gode kunstnere skal bli! ;-)

    Kos deg med sondagen!
    klem Mette

    SvarSlett
  8. Koselig, ja hvem har ikke griset litt med sølekake... Fint bilde av deg og, ser at kunstnerne ligner på deg.
    Ha en vakker søndag!
    Sommerklem : )

    SvarSlett
  9. Koselig bilde av deg :)

    Det med ungene dine minner meg om yoghurt-episoden da mine barn var små... Da de kastet yoghurt på vegger og tak på kjøkkenet med teskje... ;) Godt det er vannbasert :)

    Ha en fin søndag! Klem

    SvarSlett
  10. Flott med kreative unger (hehe)!
    Mine er store nå, men vi hadde også en maleepisode: rommet ble malt, riktignok med vannbasert maling, men den tørker jo som kjent rimelig fort! Ingen vei tilbake, altså :)

    SvarSlett
  11. Haha..utrolig tidig malejobb! Mannen min hadde blitt gal hvis det var på de nymalte veggene her!:) Men de er grådig skjønne der de står og gu som datteren din ligner på deg!:) Klem

    SvarSlett
  12. Så kjekt at du tok utfordringen :) Supre egenskaper det der! :D Jeg har også en god del unødvendig informasjon lagret... Den kan egentlig ikke brukes til Geni-spilling engang.. Men jeg har derimot fått opplest et par i Radioresepsjonens Fun Facts-spalte ;)

    Og de skjønne ungene (og særlig vesla) er jo som snytt ut av nesa di, jo! Himmel, så like dere er! :D

    ..og når jeg sitter her og ser på både fantastisk malejobb og leser kommentarer, så minnet Sylke sin kommentar om min svigerfar... Hendelsen fant sted for mangfoldige år siden... Mens min mann og hans søster var barn. Egentlig ganske store barn... Min svigerfar som 'bare skulle riste ketchupen før dere unger begynner å grise' :P Husket han å å sjekke at korken satt på? Nei...! Så han begynner å riste flaska. Voldsomt. Det var ketshup på veggen bak, veggen ved siden av, taket og veggen på motsatt side... Og holdt det å gjøre det bare én gang og lære av det? Neida... Et par år senere gjorde han det igjen! Samme resultat! Ser det veldig tydelig for meg selv om jeg aldri fikk oppleve det 'live'.. Jeg ser også for meg uttrykket til svigermor... *gapskratter litt inni meg*

    Ha en god sommernatt! :)

    SvarSlett
  13. Så koseleg å sjå bilde av deg, Barbro! Og ungane er blitt så store :-)
    Kosar meg når eg les bloggen din!!
    Klem frå Mildrid

    SvarSlett