onsdag 22. mai 2013

Gråtoner

Jeg er glad i grått. I fjor ble terrassen beiset grå, mens utekrukkkene ble spraylakket grå i år. Ja, paviljongen er grå den og, og de nysnekrede utemøblene skal også males i en gråtone.


Grått fins jo i utallige nyanser, så det er slett ikke enkelt å velge, men jeg har gått for en gråfarge med litt blått i og håper det blir fint.

For det er ikke bare utemøbler som skal males. Når man først er i gang og skal male, så er det jo bare til å slå seg løs på både det ene og det andre. I garasjen står et gammelt skoskap fra Ikea. Nordlendingen har tatt ut hyllene og bruker det til oppbevaring.


Jeg tenkte at disse hyllene kunne bli fine enten i stuen eller på kjøkkenet. Gjerne skjøte de til en lang hylle. De er ganske brede, så jeg har planer om å kutte av de litt i bakkant. Og så skal de selvfølgelig males de og.


Da har iallefall denne damen noen prosjekter på gang:-)

Ha en fin dag!
--------------------------------------------

I love grey! Now I have some indoor and outdoor projects that I´m going to paint in my favourite color. It´s been a long time since I painted anything, so now I´m really looking forward to it actually. Hope that feeling stays for a looong time:-)

7 kommentarer:

  1. Er også glad i grått :)
    Så jeg har kjøpt meg nye utepotter i Zink fra Plantasjen, siden de frostsikre pottene tydeligvis ikke er helt frostsikre alikevell...

    Digger uterommet ditt og grått sammen med rosa blomster er nydelig.

    Blir spennende med hyllene dine, gleder meg til å se resultatet som jeg tipper blir bra :)))

    Fin onsdag til deg
    Klem Heidi

    SvarSlett
  2. Grått er ein flott farge og andre farger glir så fint mot grått og:)liker grått veldig eg!
    Fine dag til deg:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Kos deg masse med maleprosjektene dine! Hvitt og grått er fint sammen!
    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  4. Grått er kjempe lekkert!
    Liker godt det rosa (og de andre fargene) du blander inni mellom også :)

    Fin onsdag ønskes til deg!

    SvarSlett
  5. jeg er kjempeglad i grått, og vi beiset også terrassen grå for to år siden. Grått er nydelig med de fleste farger, både hvitt og rosa. Rosa er også en farge jeg elsker ♥

    SvarSlett
  6. Gråtoner er ordentlig lekkert er det. Snuser litt på sånne toner til det nye hjemmet mitt selv, så takk for fine tips. Takker også for flotte sommerstemningsbilder i form av både bakevarer, utebilder og pynten i det øverste innlegget ditt. Som seg hør og bør har jeg vandret litt på oppdatering hos deg, og smilte godt over den flotte leoparden din :)

    God torsdag fra Huldra :)

    SvarSlett