søndag 13. januar 2013



Nordlendingen og jeg har trålet diverse møbelbutikker på leit etter en tv-benk, uten å finne den rette. Enten var de for store, for små, for stygge, for upraktiske eller feil farge. Eller så ble vi rett og slett ikke enige - selv om jeg har vetorett:-)

Til nå har vi bare hatt en åpen hylle som har fungert som tv-benk, og det har i hvert fall vært grådig upraktisk. Rot, rot og atter rot.


Men takk og lov for Finn.no! Jeg elsker Finn! Der fant vi både en praktisk og fin tv-benk. Til den nette sum av kr. 500,-. Den skjuler alt fra CD´er, DVD´er, playstation, dekoder, tekniske duppeditter - og diverse rot. Og det fine med Finn er at man får det ferdigmontert og med en gang. Ikke noe fem ukers ventetid her, nei.


Endelig ble det skikk på tv-kroken:-) Ikke det at jeg tror at det vil vare evig akkurat. Jeg regner med at det snart er noen som kommer til å bruke bordplaten som avlastning og oppbevaring til helt andre ting enn


pyntgjenstander... Nordlendingens lekehelikoptere pleier for eksempel ofte å dukke opp som en del av inteiøret, og sammen med en laptop, bilnøkler, rotorblader og Iphone, så blir det de lekreste stilleben - i hvert fall synes visst nordlendingen det...


Da er det bare å sette seg i gyngestolen og surfe videre på jakt etter et vitrineskap. Er jeg heldig så har jeg det allerede i kveld:-)

10 kommentarer:

  1. Finn er gull asså om de bare kunne ha svart de som legger ut annonser der hi hi

    Knall fint ble det værtfall :)
    Ha en fortsatt fin søndag :)

    Klem klem

    SvarSlett
  2. Så utrulig fint det blei og Finn er ein super plass til både kjøp og salg:)heldige med den!

    Fin søndagskveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Det var jo en veldig fin TV benk...Veldig greit få gjemt bort at det som vi kvinner kaller rot...

    Jeg kjøper noe på Finn, men må innrømme at jeg flinkes til å selge tingene min der.. Grei måte å blitt kvitt ting på, som sikkert "bare" hadde gått i bosset eller til Fretex. Veldig grei måte å finansiere nye kjøp på..

    Ha en fin kveld, vennen!

    Klem

    SvarSlett
  4. Så fint det ble, rent og enkelt, det liker jeg!
    Finn er supert, jeg har akkurat lagt ut endel ting til salgs der, og jeg finner stadig vekk ting som jeg ønsker meg der.
    Ha en fin uke.
    Klem

    SvarSlett
  5. Herlig, herlig!!
    Har lignende sak selv, og er stooorfornøyd :)
    Alt rot ute av syn, ute av sinn :)

    God ny uke!
    KLEM

    SvarSlett
  6. den tv benken er helt genial... alt nips... BORTE!! vi hadde den før vi bygget tv skapet vårt :) jeg elsket den... men solgte den på finn jeg og... *har en forferdelig bytte-ut trang*, nå driver vi å bygger ut, skulle sårt hatt den tilbake til det nye rommet... :/ typisk meg...
    Vi får bygge en ny!

    Du fikk det iallefall kjempekoselig!!

    Klems fra Diana.

    SvarSlett
  7. Man kan finne mye bra på finn, ja!

    SvarSlett
  8. Den var jo rett og slett genial! Sånn vil jeg også ha! :-)

    SvarSlett
  9. Finn er genialt ja!!
    Og denne var jo knallfin:))
    Så lenge det varer.... hehe, kjenner til den:)

    SvarSlett