lørdag 4. juni 2011

Sykt mange...


Søte Lidyll har en prikke/polkadott utfordring på gang, og i den forbindelse lurte hun på om jeg ville hive meg med. Lidyll er et rimelig ferskt bekjentskap i bloggeverdenen, men hun ante vel at jeg muligens kunne være en potensiell prikkedame. Eller som min datter på 6 1/2 ville sagt det:
Vi har sykt mange prikketing.

Ja, sykt er vel en ganske passende karateristikk av prikkemanien her i huset...


Det er liksom prikker hvor man snur og vender seg.


Ja, til og med når det lages mat her i huset, så kler mor seg i polkadottforkle:-)


Og det pyntes med prikker og polkadotter til enhver anledning, uansett om det er jul eller påske, 


eller bursdagsfeiring...

Ha en fin lørdagskveld - med eller uten polkadotter:-)





15 kommentarer:

  1. eeeelsker prikketing jeg også!
    men har ikke så SYKT mange som du;o))

    SvarSlett
  2. har ikke noe særlig med prikketing jeg, men synes det er utrolig stilig

    SvarSlett
  3. Eeeelsker prikkene dine Barbro;))
    Du ER virkelig prikkedamen i dette bloggelandet, sammen med Emmeline;))

    Knallfine bilder ♥
    Ha en herlig lørdagskveld;)

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Kommer liksom ikke unna polkadotter... Jeg er også "hekta". I går gikk jeg til go med til innkjøp av en polkadott-kjole:)

    Ha en fin sommerkveld!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  5. Dette må være midt i blinken for deg.

    SvarSlett
  6. Oh, så lekkert. Elsker polkadots.
    :) Susanne

    SvarSlett
  7. I LOOOOOOVE POLKADOTTS!!!!!!! Skulle gjerne hatt en rød polkadott kjole i 50 tallsstil!! DA hadde jge blitt glad da, haha :D

    SvarSlett
  8. Hei Barbro :)
    Så mange herlige bilder av polkadotts
    du har ღ herlige farger... og koselig
    uteplass i innlegget under her :)
    Ønsker de en flott søndag, kos deg masse
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  9. Mange fine polkating hos deg, i flotte farger!
    Måtte ta meg en liten runde her i heimen, bare for å sjekke - men jeg har altså ikke en eneste ting med prikker. Hvorfor? Aner ikke...
    Ha en fin søndag :)

    SvarSlett
  10. Så mange fine ting du har laget,så flittig du er.

    SvarSlett
  11. Så fine bilder. Forstår godt at du syr i ullfilt. :))

    SvarSlett
  12. Det er noe fasinerende over disse prikkene, jeg kjenner en dragning selv, men kan ikke si jeg alt for mange, iallefal ikke ennå.

    Mange fine bilder hos deg, ha en fin søndag!

    SvarSlett
  13. Ja, jeg har ikke så sykt mange prikketing som deg.

    SvarSlett
  14. Smiler stort jeg nå.. Du har virkelig mange prikketing, og flotte er de. :)

    SvarSlett
  15. ..for et aldeles HERLIG bidrag!
    ...både gjennom ord og bilder! Bare smiler jeg*smile*

    ...kjempe stas at du hang deg på!

    så fort det lukker for nye innlegg, begynner en avstemming inne hos meg, slik at vi sammen kan kåre det beste bidraget, og vinneren av en liten premie...med prikker på kan jeg røpe..*hihi*

    ..husk å stemme på din favoritt!
    ...og det ER lov å stemme på seg selv..*hihi*

    Ønsker deg en flott ny uke!
    klem fra meg

    SvarSlett