mandag 30. mai 2011

Sommerlig spisebordduk av stoffremser


Jeg har tidligere sydd en duk av stoffremser til stuebordet, og den har jeg vært så utrolig glad i at jeg tenkte jeg skulle prøve meg på en sommerlig variant. Stoffer fra Stoff og Stil, pluss et par putetrekk ble ofret til det gode formål. 
Skulle man dekke et skikkelig langbord, så kan duken enkelt skjøtes på sånn at den passer større bord og. Men først og fremst ser jeg for meg at duken kommer til å passe fint på det nye rasteplassbordet vårt. Det må bare slutte og regne og blåse først...



5 kommentarer:

  1. Flott duk! (og du..... i profilen din står det at du er 38 år.... Kremt!) :D

    SvarSlett
  2. Fargerikt og flott! Og ja, du må snart endre alderen din i profilen.

    SvarSlett
  3. For en herlig sommerduk!
    Ønsker deg en flott uke videre :)

    SvarSlett
  4. Artig løsning på dukprosjektet ditt.

    SvarSlett
  5. Kjempesøt!
    Skikkelig glad duk:)

    SvarSlett