onsdag 31. oktober 2012

Halloween


Selv om mor sjøl ikke synes noe særlig om Halloween, så legger ikke det noen demper på ungenes begeistring. Og jeg er jo ikke mer standhaftig enn at jeg lar meg rive litt med.

Så ansiktsmaling er kjøpt inn og Draculakapper sydd.


Ja, jeg har til og med slått til med gele med ekle kryp og edderkoppmuffins. Jeg burde selvfølgelig vist fram et digert gresskar med kunstferdige utskjæringer også,


 men vi nøyer oss med et par små i keramikk fra Nille...


Happy Halloween!

3 kommentarer:

  1. Oioi, de så jo riktig skumle ut begge to! :) Håper ingen kommer hit og banker på. ;)

    SvarSlett
  2. Jeg er ikke så glad i Halloween selv, men det er jo ikke til å legge under en stol at det har kommet for å bli. Så da er det bare å la seg rive med tenker jeg, fremfor å irritere seg over det som ikke kan gjøres noe med:-) Det ble tur til Nille på meg også;-)

    SvarSlett
  3. Det var noen skumle typer!! :) Her ble det en rolig halloween i år, av forskjellige grunner. Men vi skjærte ut et gresskar og kosa oss med litt snop :) Neste år vil Eskil ha halloweenparty! Jeg syns det er moro jeg, og er absolutt åpen for nye tradisjoner. Ha en fin kveld! KLEM.

    SvarSlett