søndag 26. juli 2015

Morsom albumlaging



Aldri så galt at det ikke er godt for noe. Mens sommervarmen glimrer med sitt fravær, så får man jo gjort en hel del andre forsømte saker. Som å lage album for eksempel. Jeg har i en evighet gått rundt og tenkt på at jeg skulle fått gjort ferdig et par album til ungene.


I går klarte jeg omsider å manne meg opp til å begynne. Jeg hadde for lengst bestilt bilder på nettet, men da jeg så gjennom bildene så var det jo bare å fastslå at det var lang mellom blinkskuddene... Men selv mindre vellykkete bildet kan bli fine om man klipper de til litt og limer de inn i rette settingen.


Jeg fant et gammelt kunstblad jeg hadde liggende og klippet passende bilder fra det, og limte så foto inn i disse. Resultatet ble små, morsomme collager.


Her har jeg klippet ut et bilde av et rom og limt på et bilde av veslesnuppa.


Her er et kunstbilde jeg fant inne i bladet og som jeg brukte som bakgrunn for noen 17. maibilder som i utgangspunktet ikke var spesielt fine.


Faktisk så gøy å holde på med at nå gleder jeg meg til å fortsette på albumene:-)

6 kommentarer:

  1. Så gøy :)
    Jeg har laget album til alle mine barn,
    og de er til stor glede for alle sammen.

    God sommer til deg!

    SvarSlett
  2. Nice blog and article, thanks for sharing.
    Vimax asli

    SvarSlett
  3. เล่นสล็อตออนไลน์ live22 100 ที่นี่ไม่มีผิดหวังแน่นอน
    https://www.slotxd.com/live22

    SvarSlett
  4. ดูหนังแสนสนุก Creed II ครี้ด 2 บ่มแชมป์เลือดนักชก (2018) ดูหนังออนไลน์ฟรีต้องที่นี่
    https://www.doonung1234.com/

    SvarSlett