lørdag 19. juli 2014

Smartphoto

                                    (Sponset innlegg)


Gjennom et samarbeid med Smartphoto har jeg fått velge meg ut fotoprodukter etter eget ønske. Som hos sikkert mange andre, så hoper det seg opp med bilder på PC´en. Og der ligger de godt... Årene går og tanker om å sette bilder i album eller rammer, ja de forblir ofte bare med tanken. Så henvendelsen fra Smartphoto kunne ikke passet bedre. Nå fikk jeg endelig litt drahjelp til å komme i gang. Jeg har jo hatt en smule dårlig samvittighet for at jeg ikke har begynt på noe album til minstemann som nå snart er skolegutt. Men nå skal det endelig bli:-) 

Jeg bestilte både store og små bilder, og aller første prosjekt ut var å ordne billedveggen i stuen. Den var jeg ikke helt fornøyd med. Jeg beholdt noen av bildene fra tidligere mens resten ble byttet ut med bilder som kom dalende i postkassen i ekspressfart. Det er jo så spennende og kjekt å få framkalt bilder. Jeg må definitivt bli flinkere til det! På bildet over skimtes den nye svart/ hvit billedveggen. Nå synes jeg den ble mye bedre:-)



Jeg bestilte også noen litt større bilder av både pingviner, geiter og pusekatter som skal rammes inn og henges på rommene til ungene. De syntes det var stas å få plukke ut sine egne bilder.


Og mor selv har selvfølgelig bestilt en del store bilder av ungene og et par naturbilder også. De venter imidlertid på å få komme i ramme, så de får foreviges på et seinere tidspunkt. Nå er det klart for litt albumlaging her:-)

 Smartphoto har forresten utrolig mange flotte fotoprodukter, blant annet til bursdager. De skal jeg definitivt benytte meg av ved en seinere anledning.









3 kommentarer:

  1. Så fin bildeveggen din ble, og så flotte barn:))
    Huff, tror omtrent alle har det der bildekaoset hengende over seg, skulle ha fikset noen bilder til veggen jeg og...
    Takk for tips!

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  2. Så stilig!
    Jeg pleier å "samle opp" alle bilder ca 2 ganger i året (og ja, det blir en stoor bunke!) som jeg limer inn i album. Det burde nok gjøres litt oftere, men det blir nå ihvertfall gjort. Og det er vel dét som teller? ;)

    SvarSlett
  3. har selv nettopp fått noen svart/hvitt bilder i posten men har ikke kommet så langt til å få dem opp på veggen enda. det ble kjempefint :-)

    SvarSlett