tirsdag 2. april 2013


Jeg gledet meg til å komme hjem i går fra snøkledde vidder til vårlige tendenser i hagen, men et lite snøfall natten før la en demper på det. Nå skal vi slett ikke klage, for så mye sol som vi har sett den siste tiden har ingen bergenser sett siden 1800- tallet/muligens begynnelsen av 1900 - tallet en gang...

Men mens vi venter på at hvitveisen og karsen skal springe ut, så fortsetter vi å lage det enda litt mer vårlig innendørs med pastellfarger, blomster og egenprodusert bilde.


Elefantranken er kjøpt på Indiska for flere år siden, og var opprinnelig ganske lang og i mange farger. Litt for lang og litt for mange farger etter min smak, så jeg har klippet av og beholdt elefantene som var i favorittfargene mine:-)


5 kommentarer:

  1. Oj er det så pass lenge siden,hihi ja jammen har det vært sol snart så lenge eg kan huske men er så tørt så litt regn på natta hadde vært flott:)
    Friske og fine bilder!

    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Nydelig bilde, så flink du er! Deilig med pastellfarger på denne tiden og den elefantranken var herlig. Deilig med fint vær da, sånn vårsnø forsvinner heldigvis fort

    SvarSlett
  3. Kjempeflott bilde du har laget! :-)

    SvarSlett
  4. Heisan Barbro
    Herlig bilde! Ja, jeg hører rykter om godvær i Bergen. Jeg har nemlig en svoger og to tantebarn boende der.
    Glad ny uke til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  5. Nydelig bilde :)
    Ja, her nytes dagene så godt som det lar seg gjøre i solen. Vi kunne lett blitt vant med sånt vær :)

    SvarSlett