onsdag 7. august 2013

Til skolestart



Det nærmer seg skolestart, og i den anledning har jeg i samarbeid med Room Copenhagen fått teste ut drikkeflasker og matbokser fra Lego. Nå har jeg fra tidligere hatt et par av disse produktene i hus og har vært veldig fornøyd med disse, så det var ikke vanskelig å takke ja til en ytterligere utvidelse av samlingen.


Jeg synes produktene både har et fint design og er praktiske. 

( Alfabetprint fra Barbros lille atelier)
Spesielt kjekke er de små boksene som man enkelt og greit kan stable oppi den store. Kjempefine til bær, nøtter, oppkuttet frukt og grønnsaker. At småboksene kan stables oppi den store matboksen er jo selvsagt også veldig praktisk når de skal oppbevares når de ikke er i bruk. Så blir det litt mer ryddig og oversiktlig i skuffene, og det kan i hvert fall trenges hos oss:-)

Og med mat i fine bokser, så får forhåpentligvis ungene enda mer lyst til å spise opp matpakken:-)


Trenger du forresten noen tips til sunn og god skolemat, så finner du oppskrift på knallgode horn her:-)

http://barbroslilleatelier.blogspot.no/2013/07/tur-horn-og-skum.html

                                                                   Ha en fin kveld!

4 kommentarer:

  1. Så herlig da Barbro:) Liker disse matboksene, ser jeg:) Og den plakaten din er bare lekker:)
    Ha en fin kveld:)
    Trine

    SvarSlett
  2. De var utrolig stilige! Digger flaskene som ser ut som legomenn som pønsker på noe lurt:-p

    SvarSlett
  3. Eldstegutten vår begynner på skolen nå, og i den anledning gikk jeg til innkjøp av flaske og stor matboks. Så langt passer det akkurat til en dag på SFO :) Godt fornøyd!

    SvarSlett
  4. KJempekule og ser praktiske ut! Så på sånne da vi var i Legoland i sommer, kjenner jeg angrer litt nå:-)
    Klem♥

    SvarSlett