fredag 6. november 2009

Strikkede julegaver



Skulle gjerne skrytt på meg at det var jeg som hadde strikket disse deilige sjalene i mohair, men dengang ei. De er strikket av Bente på Galleri Skjold, som forøvrig er av typen racerstrikker, og jeg tror ikke jeg overdriver hvis jeg anslår at hun har strikket flere hundre i løpet av karrieren. Meget effektiv og driftig dame! (Bente burde forresten vært headhuntet til pakkediskene på Lagunen ved juletider. Da hadde det gått unna gitt!)



Sjalene er ment som julegaver (til noen som neppe leser blogger...). Og så hadde jeg tenkt å slenge med et par pulsvarmere, som JEG har laget. Syntes det ble litt stilig å rulle sammen sjalet og trekke pulsvarmerne utenpå (Bente sin ide..) og pynte med litt sløyfebånd.



Og så til slutt; superskjønne tøfler til en nyfødt liten tulle...De MÅTTE jeg jo bare ha!



Ønsker dere en riktig god helg, alle sammen!!

3 kommentarer:

  1. Så mye fint du viser frem, både av andre og ikke minst som du selv står for! Tusen takk for koselig kommentar om bildet mitt, jeg ble veldig glad. Litt skummelt å vise frem sånn, men jeg synes det er litt gøy og, og har fått veldig mersmak på maling. Ha en flott helg, klem H

    SvarSlett
  2. Heisann...
    Disse sjalene var jo bare nydelige da... å så smart med tipset - rulle det sammen og putte det inn i pulsvanter... knallbra...

    Ha ei super helg...

    SvarSlett
  3. Flotte sjal, og pulsvarmerne såg flotte ut dei også, men ikkje så lett å sjå. Innpakningsideen var jo strålende. Det ble lekkert. heldige de som får en slik gave!

    Ha en fin dag!

    SvarSlett