søndag 22. februar 2015

Til glede for både lommebok og miljø



Jeg liker å stikke innom Fretex når anledningen byr seg, og det har den gjort ganske så ofte i det siste. Selv om det nok er veslesnuppa som har stått for de største funnene, så har jeg da funnet noen små, fine skatter jeg og:-)


Sånn som denne mintgrønne duken her, til den nette sum av kr. 9,-. Elefanter er blant mine favoritter, og denne fant jeg også her i uken, sammen med den rosa glassvasen. Begge til 39 kr. stykket.



Den gamle, flotte håndbroderte puten er gave fra min svigerinne, og har nå fått komme til heder og verdighet igjen i spisesofaen.


Fine små fornyelser som gleder både miljø og lommebok:-)


2 kommentarer:

  1. Et flott tableau i lekre pastellfarger. Har man øynene med seg er det utrolig hvor mye fnt man kan finne på bruktmarkedet.

    SvarSlett
  2. jeg er altfor sjeldent innom fretex har jeg forstått på dere som finner så mye fint der. fin rosa vase, og den mintgrønne :-)

    SvarSlett